Saturday, August 29, 2009

Peket duit raya..

Salam,
Agak agak boleh teka tak apa menda kat atas tu?
.
.
.
Setiap tahun cik abang aku jadi supplier menda ni untuk
ahli keluarga terdekat yang memerlukannya.
Tetapi setakat peket jer la..
.
.
.
Isi dalamnya NOT INCLUDED..
he he he
.
Kelmarin Wlukman ada request..
Tapi sehingga semalam dan pagi tadi, yang tahun ni punya tak dapat kat tangan aku lagi..
Sebenarnya dah ada di ofis suami..
Cuma suami aku punya la sibuk, peket yang tahun ni punya dia tak bawa balik lagi.
.
.
DOK TERSADAI dalam laci.
.
.
Yang tahun lepas masih ada banyak lagi kat rumah.
Tahun lepas, aku rasa peket yang suami aku dapat seganda lagi dari yang ditunjukkan.
.
.
.
kalau le peket tu datang ngan isi sekali...
kan MUDAH kerojerr..
he he he he
.
.
.
so pagi tadi aku dah kirim pada Wlukman ngan pos express.
entah bila sampai aku tak tau la..
hopefully sampai la..
.
.
.
Err ada sesiapa nak?
he he he...
Kalau ngan isinya sekali, sila datang rumah bawa KANAK KANAK!
.
.
<<<<>>>>
.
.
sekian

11 comments:

kucingorengemok said...

kak, kita selalu jadi tak ikhlas bila orang sebut 'jangan lupa kasi anak aku duit raya'... dah pegang duit pun rasa mcm nak masuk balik dalam poket... berdosa kah aku mempunyai perasaan itu??

Tijah said...

kak..nak sekeping kak. jgn lupa taruk note pepel dlm tu yer?

sekepinggggg jer...plisss

ashley said...

KOG,
he he he..ko bagi kuih raya jer..

Tijah,
okay..no hal..
duit monopoly kaler pepel ek?
settt..(atas permintaan)

Insyirah said...

Make sure ink printer mencukupi utk print note RM nanti. Kekeke.

ashley said...

Insyirah,
(ssesambil telinga dengor kuliah subuh...)
ngeh ngeh ngeh...
( multitasking betui)

yuyee cap limau said...

kak duit raya
kite ikot umorla
bulih??
kalu doploh pat umur
duit raya pon sama gak..hehe
tak banyakkan kak??

ashley said...

Yuyee,
memang akak bagi ikut umur...tapi 20 ke atas tak dikira kanak kanak lagi..
ha ha ha

lukmanw@gmail.com said...

Salam

Insya-Allah 5 Sept nanti, sampul-sampul peket itu terisi dan bersama-sama beg kertas yg terisi beberapa barangan peribadi akan disampaikan kepada anak-anak yatim di Ipoh.

Sumbangan adalah atas nama pelajar-pelajar Izzuddin Batch 8084 di mana salah seorgnya adalah hubby you.

Terima kasih sekali lagi.

lukmanw (lukman wan bukan wan lukman!)
http://izzuddin8084.blogspot.com/

ashley said...

Okay la...lukman WAN!
he he he..
( eee..garangnya ayah si HAKIM nih..)

Lukman Wan Mat Daud said...

:-) Hidayah

Kalau Wan Lukman macam ala-ala ONE MALAYSIA pula

lukmanw

ashley said...

Lukman..
mendeka mendeka mendeka