Saturday, August 15, 2009

Lompatlah adik lompat..

video

Salam,

saja nak upload gelagat anak murid aku..

Kay...

he he he

6 comments:

kucingorengemok said...

turun peranakan lompat gitu, heheheh, pastu malam ngompol

ashley said...

KOG,
macam ada trampolin kan?

AZANI said...

excercise ke apa tu?

ashley said...

azani,
dia suka suka nak melompat..
aku suruh la dia lompat lagii..

ITU LAH KERJANYA dalam kelas..
asik melommmmpat ajerr..

aku syak dia potensi nak jadi HIGH JUMPER or TRIPLE JUMPER in future..

Nik Ha said...

He..he..itu si Fur*** ye?

ashley said...

Nik Ha,
siapo laeiii..

Ni gara gara sebab saya cerita pasal kangaroo la ni..
Dah dia melompat tak nak berhenti henti.

Tema minggu lepas-WILD ANIMAL!