Sunday, August 09, 2009

ITM dan UITM

Salam,

Ada sesapa yang ingat ITM zaman 80an dulu tak?
Yang belajar kat ITM Shah Alam ( masa tu )?

Beberapa orang pelajar wanita di TENDANG keluar dari ITM sebab memakai PURDAH..
Isu besar tau masa tu!

Terkini??
macamana lak keaadaannya?

SILA PAKAI Topeng muka sewaktu baca entry ini!!

10 comments:

Tijah said...

kan? skrg bini menteri pun ber"purdah" tem melawat kawasan...

Tijah said...

wah. fes la...

Tijah said...

sodap komen kek sini sbb takde word verification. heheh

ashley said...

ha ha ha..
Agak agak dia tak nak tunjuk taring jerr...

ashley said...

ko boleh first selalu...aku bukan ghamei follower..yang ada pun sekadar baca jer..takut nak komen.aku rasa..ha ha ha...

ashley said...

sedap gak aku nak balas komen sebab kat pkns bangi ni..tumpang wifi kepci walaupun aku dok kat restoren sebelah...rimba restoren..

Tijah said...

rimba restoran? aaa...aku sker cikencop kat situ kak. nasi goreng kampung pun best...

ashley said...

Tij,
kalau ko datang Bangi, boleh aku belanja!!
jangan segan segan..
setakat sepuluh hinggit tu tak de le masalah..

yuyee cap limau said...

kak tak kan kak jah je
kite dekat jgk..
ukm je pon..
ala takat 10 henggit tu apala
sangat akak ashley kan..hehe

salam perkenalan..

ashley said...

salam perkenalan gakkk..
yuyee cap limau ni sapa ek?

ubat sakit kembung perut leh blog?
kagum akak..

Insyaallah akak tak dak masalah nak belanja makan...
boleh ajerr..