Saturday, September 05, 2009

Uikss..akhirnya TERTUNAIlah juga..

Salam,

Tak pe la kan sembang pasal menu?
walaupun masih awal lagi dari masa untuk berbuka puasa..
he he he
Gambar bawah ni sebenornya menu buka puasa hari Khamis.
tak sempat la nak HAPDATE..
Ini ulangan masakan jer.
Spagheti Bolognese( dimasak sendiri)
Salad Tomato dan timun ( dibuat sendiri)
Bubur lambuk ( jiran bagi..dia dapat dari masjid Kg Baru)
Mangga!
( dari pokok pakcik Salim jiran selang sepintu..pokoknya berbuah pertama kali..sedap!!)
okay..
Semalam..
Hari Jumaat 04/09/2009

Aku menjala....
... bukan kat rumah, tapi kedai Z n I.
Menjala dengan jari telunjuk aku yang satu nih!!
ha ha ha
Nah...dapat roti jala sepinggan..

Pastu..
Atas keteliuran aku melihat Pizza yang dibuat oleh kak Ina ( tertunailah hasrat di hati)
maka
datanglah semangat aku..
.
.
.
Kak Ina punya Pizza TOPPINGs cantik teratur..
he he he
aku punya main CEMPAK CEMPAK jer..
Ginilah rupa PAN PIZZA aku..


walaupun macam tak lawa..
tapi tetap habis dibaham.
.
.
.
Errr...
tapi
apasal malam tadi aku rasa jari jemari aku lenguh lain macam?
Adeh! Adeh ! Adeh!
.
.
Perasan cam The Naked Chep...
main tumbuk tumbuk DOH.
kan dah macam nak lerai jer jari tu!
kesiannnnn...



8 comments:

arsaili said...

salam..wahhhh sedapnya...terus lapar dibuat nya..iskkkkkkk

selamat berpuasa yer

addyaholix said...

kamu memang kak. saja je kan. kalau saya berbuka tengahari nanti kita tanggung dosa sama-sama ok. jangan nak mengelak kak!

Insyirah said...

Kak, pizza tu nampak meriah la. Banyak betul aksesori di atasnya. Waduhh...telan air liur.

ashley said...

arsaili,
kamu jer selamat posa..ha ha ha..
akak?..hmmm

Addy,
aku orang pompuan. ada excuse!
addy punya tanggung sendiri.

Insyirah,
macam nak lerai jari buat doh..
err doh pizza ada jual kat Tesco tak?
kena tanya kakpah nih!
malas nak menguli tepung.

tasikmerah said...

aku tertekan betul tgk n3 makanan nih... dh la perut aku ni kriok2 seawal jam 10 pagi. tak bg kerjasama langsung.

:p

ashley said...

TM,
ha ha
itu namanya TERTEKAN lah hasrat di hati..
hari tu ko bawak nasik goreng kan?

AZANI said...

seremban dgn bangi jauh tak?
kenapalah perut ni macam rebana ubi dentumnya....

ashley said...

Azani,
perut kamu pun pandai main merjun ke..
dah dentum dentum je bunyi?
ha ha..