Saturday, September 19, 2009

Senyuman di ambang syawal

Salam,


Sempena 1 Syawal ini,
Ku panjatkan syukur kepada ilahi..
Moga Ramadhan akan datang dapat kutemui lagi..
Ampun maaf kupinta pada semua..
Yang berkunjung ke "Hanya Persinggahan"
Semoga kalian sejahtera..gembira..dan ceria
.
.
.
Jangan bersedih.
Ukirkan senyuman!
Takbir!
Allahu Akbar! Allahu Akbar ! Allahu Akbar!
.
.
.
Moga kita kembali kepada Fitrah..
.
.
sekian

6 comments:

Nizam.Ariff said...

Hahahaa....

Orang lain semua dah balik..

Tinggal kita berdua je nampak gayenye..

HAHAHAHHAAA


Pegi tengok rendang tu dah terbakar kut...

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

selamat raya kak hida sekeluarga..


nizam:...bertiga kita..ha ha ha

Nizam.Ariff said...

Woit.. dah dua kali aku masuk sini..

aku dgn cikgooden je maih..


Mana tuan rumah ni? tengok cerekarama Melayu tu la kut... leoas tu pegang sekotak tisu muka.. buat lap air mata...

HAHAHAA

Nizam.Ariff said...

Aku dah update 'Kompang'


Baca le...

ashley said...

Nizam,
kata nak balik dah..
ko ni gaduh ngan bini ke?
tak balik balik lagi?

aku baru selesai siap masak rendang ayam ngan rebus sekali lagi nasi impit (had adabi punya)

siang tadi masak rendang daging..punya sedap, depa sapu tinggai mangkuk kecik ja..
malam ni kena buat rendang ayam.
esok baru makan..
kut ada lebih bawak balik..
.
.
coklat chip cookies tinggai seciput..
pakat dok merayu nak makan.
sedap rupa rupanya..
haih..
.
.
.
dah masak..memang la untuk dimakan kan???
makan pi lahhhh..

tadi aku intai seround cerita TIBI..cerita apa tah??
tak dan nak tau kisahnya.


cikgooden,
hang dok bakag lemang ka ujan ujan nih?
tadi aku beli ketupat daun palas..seketui 7 kupang.
tak sedap. pulut dia dok mentah..tak berasa lemak pun..
aku seriau nak beli lemang takut mentah lagi..

AZANI said...

manisnya semyuman milik siapakah gadis ini...selamat aidil fitri...