Friday, September 18, 2009

Tak paaa...kasi can you all balik dulu..

Salam,
.
.
.
Ni Biskut yang ditempah dari kawan sekolah lama, Cik Ani
comel comel biskut dia..
macam orang dia gak..he he he.
.
.
Biskut yang dibeli dari kedai kek di Bangi Perdana..
Usratun Hassanah..ke apa nama kedai dia..
.
.
.
Biskut yang dapat free dari mak murid dan kawan abah budak budak nih..
dannnn...
Aku masih lepak di BBBangi. Pagi ni pukul sepuluh aku pi pam tayar kereta. Bok keluag duit. Pi Bintang. Shopping sikit bahan bahan untuk nak buat chocalate chips cookies dan cornflake madu dan kek coklat.

He he he..ini sahaja yang aku nak buat.
Malas la nak buat dah biskut ni..

Tak da ruang masa.
.
.
Kalau tidak aku dapat juga buat enam tujuh jenis.
sempoi sempoi...

okay..
tak pa nuuu..korang balik la dulu.
Aku menyusul kemudian.

sekian




7 comments:

Insyirah said...

Yg kaler merah tu biskut apa?

Kak, saya pun masih lepak di Puchong. Dan masih tengah kerja. Weeeee... =D (konon-konon la tak nak sedih).

ashley said...

Insyirah,
strawberry....
apekemende tah namanya.
he he he

Nizam.Ariff said...

Aku pun belum balik lagi nih... masih di S.Alam.

Dari semalam kami O-Som asyik seri je... macam mana nih???

zafi said...

kueh kueh
Selamat hari raya
maaf zahir batin
take care

4 'so' bersaudara... said...

mak ngah,

kami dah sampai rumah atok.. jam 9PM tadi..

AZANI said...

aku pun masih di pg...rancangan bertukar lagi...

ashley said...

nizam,
ko berdua oooosom la sampai pagi raya tau! aku dah siap kek coklat sebijikk..tapi dah tinggal separuh..aih..kena sorok, kalau tidak tak sampai kampung!

zafi,
sila nanges TENGOK KUIH MUIH AKAK TU!!
he he he..selamat hari raya.

4 bersaudara,
boleh bawak laptop yang boleh boh CD tak?
makngah punya netbook takde CD-slot.Mak ngah nak bawak projektor..kita pasang UPIN-IPIN the geng kat semanggol nanti...
pakngah baru beli!!
TAU TAU TAU!!

azani,
eh..berapa banyak kali tuko plan nih?