Wednesday, September 23, 2009

Gambar anak raya 2009

Salam,
Time raya raya macam ni memang ramai yang ambil gambar beramai ramai.
Gambar keluarga, gambar anak anak, gambar saudara mara..
Gambar aktiviti makan makan dan sebagainya..
.
.
.
Bagi aku, kalau nak merakamkan gambar semua kesembilan anak anakku cukup mencabar!
Terutamanya nak ambil gambar budak KENIK dua orang tu. Si Mawaddah dan Muhammad.
Muhammad tak suka diambil gambar..
Mawaddah lebih baik darinya tapi adakalanya tak nak beri kerjasama juga.
Tengok gamabr bawah nih!
.
.
.
Ini aje la...



8 comments:

DrSam said...

kiut miut semuanya. posing candid pun tak pe juga. Duit raya agaknya dah masuk tabung buloh ke :)

cHeRyNa PiReS said...

respect la pade ashley yg leh nak beranak sampai 9 org...sha mengharap sangat lah dpt beranak seramai ini.

maybe dpt tangkap gambo macam nieh?

kiutttt!!!

Nizam.Ariff said...

Dah sampai bangi ke blum?

Ni mesti sampai ke penang ni...sempena cuti panjang

kakpah said...

haha.. gambar yang atas sekali tu paling cun..

AZANI said...

huh...ramai anak....aku kena tambah 4 lagi...nak lawan ash...nanti bincang ngan partner...he he he.

ashley said...

Dr sam,
duit tak sempat nak kira lagi

Cheryna,
welkam..hmm kalau ada anak 9 tengok la betapa havocnya

Nizam,
i am back in bangi..today, THURSDAY 2/9/2009

kakpah..
havoc tuuu...

azani,
semoga terus mencuba..sedaya upaya..ambo tak larat dah.

Insyirah said...

Wahhh...dah ada gambar raya.. :)

psst:akak call saya ya hari tu?

ashley said...

insyirah,
memang ada call..tapi tak berangkat.saja nak tanya khabar..