Thursday, September 10, 2009

Setahun lagi umur mu...adikku..

Salam,
Hmmm..
Terasa baru semalam aku melihat engkau berlari lari dengan baju putih dan seluar biru kecilmu itu.. Tapi hari ini kau telah menjadi seorang suami dan bapa kepada 4 cahayamata..
Berbahagialah bersama keluargamu..
Moga kau sejahtera di hari lahirmu.
yang ke 38 ini..
.....adikku, Oman.
luv,
your sis.
p/s..
thank you for being a wonderful brother..


6 comments:

GPI SKSV said...

Pagi2 lagi si Budin tu dah baca entry ni. Then dia trace back. Ada tak entry utk besday dia.. takde..

May be sbb dia x brapa wonderpet.. mcm bang oman. Ops! Wonderful...

"thank you for being a wonderful brother.."

emm.. sedih lagi hari ni.. smlm dah sedih dek pengumuman 1Malaysia...

ashley said...

ha ha ha..
ala..
akak dia yang sorang ni sayang dua dua..
jangan le nak sedih pulak!!
.
.
I love both of you and of coz I remember your birthday on the 6th of august tuuu..
kan I dah wish dah tru sms..

amboii...
nak merajuk pulak..
meh LEPUK sikit!

Nizam.Ariff said...

Eee... manja dgn akak le...

ashley said...

NIzam,
GPI SKSV tu sesajer buat manjerrr..
ha ha ha

tasikmerah said...

kecik2 dh hensem kak. :)

ashley said...

TM,
ha ha ha..
ye ker??
kawan dia panggil mulut berger..sebab berger dia sekali gigit separuh!
dua kali gigit habis...