Sunday, September 06, 2009

Apa?!!! dah 5:30..

Salam,

Eh..Biasa le kalau terbangun lewat sahur tu..
Sempat lagi telan kurma ngan minum air.
Dah 5.30 a.m pun sempat lagi nak telan nasi sejuk ngan sup yang dah tersedia.
Bukan nak kena masak lagi dah..

Wei..kanak kanak semua... Bangun!!!!

DAH 5.30 a.m NIH!!!!!

HA HA HA..

Tahu pun demer kelam kabut bangun.
ZUUUUUPPP.... semua bergerak pantas.
kalau tidak, turun bawah masih sempat menghenyakkan diri atas kusyen lagi.

Ini dah lambat!
Jangan ada yang masih nguap nguap, ngeliat ngeliat atau termenung lagi tepi pinggan tu.
GO AHEAD, makan!!
tak ada masa untuk bermenung menung, melihat lihat..
tidak ada masa lagi untuk memilih milih..
telan jer..

HA HA HA HA..

Untuk cik abang sayang pula,
kalau dah handphone tu menyanyi nyanyi, jangan ditutupkan sahaja.
BANGUN la..

Mujur lah adik sorang ni bangun juga nyiapkan sahooor....
WALAUPUN...WALAUPUN..
adik ada EXCUSE untuk tak bangun!

Tsk Tsk Tsk..

sekian

10 comments:

Me Tomei said...

he he he..
mujur sempat jugak makan!

kucingorengemok said...

adiikkk, addikkk... ishk ishk, pecah rahsia!

ashley said...

KOG,
rahsier semulajadi..

Nizam.Ariff said...

Selamat bercuti puasa... hahaha


Tak boleh dapat duit raya.

Insyirah said...

Fitrah darurat seorang wanita. Hehehe.

ashley said...

Nizam,
...ala tak kisah tak dapat duit pun..


Insyirah,
tapi..hopefully 10 malam terakhir Ramadhan dapat merebut peluang!

AZANI said...

pahala tu ash,buatkan sahur utk orang...

ashley said...

azani,
ye..walaupun mata tak larat nak buka..

xiiinam said...

Salam Ramadhani...

ashley said...

Cklah,
salam ramadhan..