Saturday, September 19, 2009

Kasut raya!

Salam,

Aku sebenarnya tak suka beli kasut mahal mahal kat anak anak yang sedang membesar.
Yang masih di peringkat kanak kanak ni, tubuh badan cepat naik.

Hari ni beli kasut, dua tiga bulan lagi dah kena beli lain..
Kasut budak mahal mahal pulak tu.
Baik beli SELIPAR atau sandal!!

Bila dah peringkat remaja, baru boleh beli kasut mahal sikit..
( mahal pun sekitar RM 40-RM50 jer..)
Tak lebih dari itu. Aku rasa kasut sukan depa lebih mahal lagi daripada kasut yang dok pakai hari hari. Tu abah depa saja saja nak pi buang duit..

Kasut kasut kat bawah ni aku beli semalam...

Ni kasut budak Rahmah Tomei tu..
beli sandal jer..
senang!

Ni pulak kasut Raudhah..

Yang werena wereni ni
kasut ( selipar) budak HUDA
RM5.95 jerr..
Janji BARUUUUU dan LAWAAAA!!
ha ha ha ha

wei..bukan aku kedekut,
tapi
tengok tiga empat bulan lagi, beli pulak selipar baru.
Percaya la...
sekian

2 comments:

Nizam.Ariff said...

Laaa.... bila nak balik ni?

ashley said...

ha ha ha..
lepas solat raya esok..
.
.
netbook aku bawak.jadi aku sentiasa UPDATEkan BLOG aku!
harap maklum..