Saturday, September 19, 2009

Coklat!!

Salam,
Apa khabar orang kampung?

Kawan kawan siber pulak?
TM, Tijah, KOG, NJ, Azza..
Wei... korang dah sampai kampung ke belum?

Tak pe..aku masuk je lah entry ni untuk tatapan sendiri.
Ha ha ha..
Ini kek coklat yang aku buat malam tadi. Pukul 10 lebih start buat. Dekat pukul 12 malam baru dapat rasa.
Sedap?
Confident ..confident.. sedaaappp..
Tapi pagi ni dah tinggal separuh sebab sahur tadi kita sahur juga ngan kek coklat.
Takut terliur..
Kemudian lepas subuh start buat chocolate chip cookies.
Dapat le sikit..

Sedap?
Hanya Muhammad dan Mawaddah yang dok merasa..
Tengok acapkali jer datang menziarah dapur..
Kira sedap le tuuu..
Shoooooh ...shohhh...shooohh...
Bila nak penuh bekas kalau macam gini!
he he he..
sekian.

5 comments:

izna is eyelent said...

salam..
acik, selamat menyambut hari raya..
semoga diberkati Allah..
kim slm pd Aisyah, hrtue blk x smpt jumpe dia..
hahaha..

Nizam.Ariff said...

Kesian cakap sorang-sorang... hahaha

Akak pi la merayau kat kampung orang, atau cepat sikit balik tu... HAHAHA

ashley said...

izna,
dia dok lepak kat atas..
nanti acik bagitau dia.

wei nizam,
sesuka hati je ketawakan orang..
ko tu dah menang oooo som ke belum?
aku rasa sah le tahun ni ko beraya di Melaka!

Nizam.Ariff said...

Balik Perak ... yeay!

ashley said...

Nizam,
bawak kereta bebaik..jangan dok yeay sangat!