Friday, June 19, 2009

Untuk kengkawan..tengok cepat! (UPDATE)

Salam,

Okay...

okayyyyyy...sila tengok muka aku yang dah dizoooooooomkan ni!
ha ha ha..
DAH?
Aku bagi masa 2 jam dari sekarang. Pastu nak delete lah!!
Jumpa aku, sila bagi salam ek..
UPDATE :
OKEHHHH..MASA DAH TAMAT!!
3.20 PETANG DAH NI..
DAH DUA JAM.
MAAP..
GAMBAR DAH TAK DER.
sekian.

19 comments:

4 'so' bersaudara... said...
This comment has been removed by a blog administrator.
tasikmerah said...

tang hidung tak nampak. aku nak gambor lain!






hihihi...

:p

ashley said...

4 sedara..
agak agak kalau rasa rasa nak kena penggal hidung, sila lah ek!
he he he

TM,
hidung tak mancungggg laaa...

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

aku susah nak cam org jika tak dapat tengok hidung...

tak cam la kak...







..mitak2 terserempak kat bangi..he he he

ashley said...

CIKGOODEN,
ala..
ko pergi rumah kakpah..
jumpo la kat sana..
aku kan cam ko deen

Insyirah said...

Ok...dah tengok!! Tapi tak jamin bleh cam ke tak kalau terserempak kat mana-mana. Ngeh3x..

Saya selalu pi Bangi, depan sikit dari PNKS.

Nizam.Ariff said...

Alamak!
Aku yang mintak tengok gambar tapi tak dapat tengok. Wirid panjang sangat...

ashley said...

Insyirah,
kalau ko didatangi oleh seorang makcik gemok berkening (sebelum dia glemer) ala ala INA ex-tunang Mawi..
ko bagi le salam..
Mungkin aku tu..

ha ha ha

ashley said...

Nizam,
nasib ko laaa..
aper hal nak tatap gambor kakak gemok ni!

wirid tu dapat pahala per..

AZANI said...

ashley, tak aci ni.kita yang minta zoom,ulang tayangbalik.

AZANI said...

kalau direct ke mail akupun takpa, kita kawankan ashley.

ashley said...

ha ha ha..
ye kita kawaann..
tapi time aku pi JB,
haram ko nak belanja.

zafi said...

lorrrrrr
tak aci la time zone beza... waktu tu tengah tidooo berdengkur atas katill... tak aci... :P hahahhaa

ashley said...

Zafi..
tidur balik..tidur balik..
tak per..tak de ruginya..
ha ha ha

AZANI said...

aku ni pemalu habis ashley,malu nak jumpa orang educated,us grad...lagipun aku tengah sengkek....

ashley said...

alahai..alahai..
tu yang aku tak suka dengor tu!

Tijah said...

ala....aku tak sempat tengok la kakkkk...lagi skali pliss

GPI SKSV said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ashley said...

terima kasih GPI SKSV kerana ketawamu itu..
memang aku memang suka mendengar ketawamu....