Sunday, June 21, 2009

Do they really care or they just being snoopy?

Salam,

Mencikan kalau ada orang asyik sibuk bertanya hal kita..
Tanya soklan pulak macam tak tau jawapan..

"Errrr..manyak basuh baju nampak'"

Memang le banyak. Dah orang rumah ni pun sembilan orang. Kalau sorang pakai 1 helai baju dah 9 helai. Takkan nak pakai baju saja. Mestilah berseluar atau berkain. 2 darab 9 dah 18. Pastu kalau dah pakai baju ngan seluar mestilah pakai yang dalam dalamnya dan juga tudung tudungnya.. Jadi paling kurang ada 4 darab 9. Dah berapa dah tu..Pulak sehari suntuk takkan pakai baju yang sama dari celik mata hingga tidur waktu malam. Paling lekeh 3 pasang pakaian..Hah dah berapa dah ? Sila kira sendiri..

Kalau nak tanya pun, buat lah soklan cam gini..

"Banyak baju tu..boleh saya tolong sidai?"

Hah..kan ringan sikit beban kerja aku.
Uuuuukkk alahai.

sekian

3 comments:

AZANI said...

9 orang itu adalah pelaburan,hasilnya amatlah berlipat ganda,percayalah,tak rugi punya.

ashley said...

azani..
insyaallah..
entry ni melepaskan luahan rasa..he he..

tasikmerah said...

hai kak... banyak basuh spender.






kikikiki.... :p
saja nk kasi bakau hati!