Saturday, June 06, 2009

Keputusan Undian DMPP..

Salam

Saja aku nak TEMPEK kat sini..Untuk MAKLUMAT.

Pengerusi Tetap
Noraini Husain - 81 undi
Nor Hashimah Deraman - 154 undi

Timbalan Pengerusi Tetap
Faizah Ismail - 72 undi
Wan Hamidani Wan Ahmad - 162 undi

Ketua DMPP
Nuridah Mohd Salleh - 136 undi
Dr Asiah Ali - 100

Timbalan Ketua DMPP
Siti Zailah Mohd Yusof - 142 undi
Wan Hasrina Wan Hassan - 90 undi

Exco DMPP

1) Wan Ubaidah Omar - 196
2) Dr Halimah Ali - 173
3) Mastura Mohamad - 173
4) Aiman Athirah Al Jundi - 162
5) Dr Najihatussolehah Ahmad - 158
6) Dr Siti Mariah mahmud - 156
7) Dr Rosni Adam - 155
8) Azizah Khatib Mat - 147
9) Salbiah Abd Wahab - 147
10) Nurul Huda Yusof - 135
11) Wardatul Jannah Sofia - 125
12) Fatimah @ Zainab Ibrahim - 122


errrrr..kategori BLOGGER SANTAI tak dak ka??
.
.
.
kui kui kui..
.
.
.
KELEKUKKKK......HADOOOOI!!
.
.
.
sapa LUKU PALA AKU NI???

errrrrrr...he he he..sengeh sengeh
sekian.

11 comments:

AZANI said...

terkejut juga, ingatkan ada masuk bertanding ke, kita cari juga nama hidasaif, atau ashley, tak nampak,betullah saja nak tempel.

ashley said...

Azani,
Spek hang kena tambah power rangers tu..
hi hi hi

AZANI said...

ashley:nama hang yang glamer je aku tau, nama betul tak tau..yang mana satu yer?

kakpah said...

Hik..hikk..hik.. Hang naik la nama sendiri. Aku jadi tukang komen dah la.

ashley said...

Azani,
aku dok ketipang ketipong kat ghumah..takkan la orang nak boh nama aku..tak masuk kategori langsung!

errr..tapi dalam banyak banyak nama kat atas tu aku kenai jugak la ngan dua orang..
biasa la berbual bual mesra..

ashley said...

Kakpah..
saya layak ka????!!..
ishhh perbetui tudung sat!!

ha ha ha...

blogger santai pun dah kategori cukup baguih tuuu..

buatnya makcik rempit kerr..
HAH!
lagi haruuu.

Tijah said...

aik...asal nama aku takde kak? cer ko check blk tengok?

khatijah ibrahim...

ashley said...

Tijah,
jap jap..i check tengok.
hmmmmmm..
laaaa ishhhh..
terselit celah kotak ni hah!
padan le oghang terlupa nak undi.
.
.
.
tak per Jah,
next time..Jah..next time..

bai de wei..ko dah daftar jadi ahli ke Jah??
ko daftar bawah kategori bulan penuh ke..atau bulan sabit merah?

kui kui kui..

Hamirdin b Ithnin said...

tahniah, kat kakak kau & kau.

ashley said...

Doc..
errrr...he he he..
mana satu la kak aku tu..
rasa cam tercokek siput sedut lak!!

GPI SKSV said...

Thanks my beloved sis for this info.
I missed it.
Congrats to our beloved eldest sis..

When we wanna have 2nd mass-gathering?