Monday, June 08, 2009

Masjid Sultan Abu Bakar


Salam..

Cantik masjid ni..menjadi kebanggaan orang Johor.
Mawi bernikah kat sini hari tu ek?

hmmmm..

Siapa lagi yang pernah bernikah kat sini.
Sila angkat tangan!

Bagus kan nikah kat masjid ni...
At least..lalu kat masjid TERINGAT le sikit.
perihal tanggungjawab NIKAH KAHWIN tu.

he he he..

posting ni bukan sahaja sempena aku menziarahi masjid ni..
tetapi nak remind kat orang orang YANG DAH LAMA MENDIRIKAN MESEJID ni..

errrr aku la tu...

sekian

6 comments:

AZANI said...

kali pertama solat subuh di sana,syahdu sangat, tak tahu kenapa, mungkin imam baca surah menusuk kalbu kot?

ashley said...

Azani,
ingat kut hang menikah kat sini dulu...dulu ler..

Insyirah said...

Ke kak ashley yg menikah kat sini? ;)

ashley said...

Insyirah,
ha ha ha..
aku orang UTARA..

but..aku nikah OBERSEA!

AZANI said...

kita suami isteri mendatang ke johor.selangor darul ehsan tanah tumpah nya darahku.

ashley said...

OOOOOO..ye ker..
pendatang rupa nya.

aku pendatang dari perak..
berkelana ke Selangor..
tumpang dok negeri hang ye.