Sunday, June 07, 2009

Mak dia saja nak tempek gambor anak..

Salam
Ni sebenarnya perut tak berisi lagi ni.
Jam dah pukui 9.30..anak anak sambung lena habihh..

Suami pun belayag sama.
Aku dok tok tek tok tek depan komputer..

LAPAG ni!!
tapi saja nak boh gambag MAWADDAH..buat kenang kenangan..
esok besag ada le dia gagau tengok dalam internet, boleh la terjumpa...

he he he..

2 comments:

tasikmerah said...

kamu ni org kampung gajah ke org tepen ni kak? he he.



.

ashley said...

Mak akak asal kampung Pasir Kubu, Teluk Sena...ni susur galur PERAAAAKK belaka.

Ayah akak asal Cherok To'Kun, Bukit mertajam..walaupun susur galur dia mai dari KEDAH

Aku pulak terpelanting lahir kat SEMANGGOL..

Tok nenek moyang lari dari Kedah waktu Siam serang dan bukak tanah kat SEMANGGOL tu..

jadi aku kira aku anak SEMANGGOL laaa..he he he

tu dia nuuu..bukak SEJARAH!