Friday, June 05, 2009

Poem BARU!! versi HUDA..

Salam,



Aku tak tahu le kenapa..
bila balik sekolah jer..dia nyanyi lagu baru..
bila balik sekolah jer dia dapat poem baru..
Kira canggih juga le anak aku ni..cepat jer dapat..
Pulak tu siap mengajar adik adiknya yang berdua tu..
Habis semuanya marching marching kat rumah ni..


Lagu 1 - dia kata cikgu Yati G yang ajar... (errr..g for gemok..DIA KATA...bukan aku tau ..jangan memain HUDA..nanti tak balik sekolah ko, dikerjakannya he he he..)



Hear our drum..dum dum dum..
Hear our drum..dum dum dum..
marching marching here we come
two by two..
caps of blue
you choose me and I choose you
tra la la la tra la la la
tra la la la tra la la la
here we come..
tra la la la tra la la la
tra la la la tra la la la
here we come..


lagu ni dah jadi lagu peberet sampaikan si Mawaddah yang cekenit tu pun ' acing acing hi wi tam..' GASAKKK..



Lagu 2, ni dia kata UMMU dia ajor..


I am a little teapot,
Short and stout,
Here is my handle and here is my spout..
When the water is boiling, hear me shout...
Pick me up and pour me out!


(siap ada gaya gayanya sekali..bayangkan sikenit mawaddah pun ikut sekali!! kui kui kui..)



Entah macam mana dia bawak balik juga satu lagu baru..
tapi lain macam jer aku dengor bunyi nya!!



Lagu 3,


Din Din Aladdin,
Naik motor, tak ada lesen,
Nak makan, tak de syiling,
Nak kahwin tak de cincin,

Siapa yang botak liiiiiicin?!!!



NI POEM apa lak ni ?.....dia dapat dari kawan katanya!

mujur lak dia tak kata..din..din...hemir....ooopppsss..

cabuuuutttt..
.
.
.
.
he he he gelak kecikkkk jerr..


sekian

5 comments:

Tijah said...

wakakakaa. kelakar la anak ko kak. tapi poem yg last tu..cam aku tau jer watak nama sebenar tu.

caboootttt jugakkk...

Nizam.Ariff said...

Boleh masuk AF27 nanti tu...

AZANI said...

alhamdulillah, sekarang dah boleh komen, takda gangguan.
ok,anak anak cepat pickup,kadang kadang soalan yang ditanya kita terkejut, mana dia dapat,internet pun nak kena jaga, takut lain ilmu dia bawak.

kakpah said...

wakakaka... aku pun tegelak ni.

ashley said...

Tijah,
nasib baek dia tak nyanyi time REWANG itu hari.
kalo tidakkkkkkk...
.
.
.
.
.
tapiiii bukan aku yang mengajornya
.
.
aku inesen!

Nizam,
AF ade ke lagi?
ha ha ha...
siapa menang?

Azani,
apasal aku tengok Azani macam baeeeek jer orangnya. Inesen gitu..

Kakpah,
aku sengih jer..tak gelak kuat kuat..
lagipun yang mengajor anak aku orang lain..he he he