Wednesday, June 03, 2009

Dah sampai Bangi semula..

Salam..
Aduiii la..badan aku lenguh bagai nak rak. Sepatutnya kalau jalan jalan mestilah relax kan? Alaaa..kalau dah berjalan ngan budak kecik dua orang ni memang begini lah..
Melayan kerenah budak berdua ni ditambahkan pula dengan si Rahmah, Raudhah dan Huda..Yang besar besar tu tak de masalah dah..Pandai jaga barang barang sendiri dan boleh menolong kita..
Sampai dari Melaka petang semalam around 4.45 pm..

tengok pulak baju yang bertimbun dalam bakul dan tepi mesin tuuu..

HMMMMMM..

hari ni siDia kena gi kerja..he he he..lepas Subuh, aku sterika baju dia..bantai tidur

Sampai rumah baru terasa keletihannya..

sekian

4 comments:

GPI SKSV said...

adat berjalan..
memang ghope itu...

kakpah said...

haha... selamat membasuh baju dan melipat baju la hang.

ashley said...

GPI SKSV,
ye cengitu le ghopenyer..

kakpah,
pinjam bik aini jap..he he he..

ashley said...

chewah kakpah,
boh gambor posing lak..