Wednesday, December 02, 2009

Tanya..

Salam,

Di ruang tamu. Rumah neneknya. Dua anak sedang belek album lama keluarga.

Fiz : Eh, ni ibu dan baba kita la.

Adik Fiz : Ha ah..

Fiz: Gambar kahwin ibu dan baba.

Adik Fiz : Cantik kan ibu..Baba pun hensem.
Eh eh kakak, tengok ni ada tarikh kahwin ibu dan baba kat gambar.

Fiz : Hmm.....Ibu ngan baba kahwin 13/10/2000. Hmmmmm...


.......................lari lari pergi kat nenek dan ibu di dapur.


Fiz : Nenek! Buuuu! Ibu ngan baba kahwin 13/10/2000 ke?

Nenek : Ye, cu.

Fiz : Habis kenapa kita lahir Januari 2000?

Nenek diam. Ibu diam. Bungkam.



sekian

8 comments:

AZANI said...

he he kes kantoi...

AZANI said...

atau kamera salah setting date....sangka baik...

lupekanje said...

hmm..camno tuh?

salah taip tawon tuh...

ashley said...

azani,
...kantoi mantoi!

azani lagi,
sangka baik..ye lah..okay.

lupakanje,
ibu ngan baba boleh bagi jawapan tepat.

et said...

hek3..sadis..kantoi trang tang2..adoila..zaman sekarang..huu~ kalu takat terlanjur, x semestinye nak kawen, kalu da terberanak, baru la kalut nak kawen..huu..

ashley said...

ET,
mangsanya ialah anak yang tak berdosa..
this is a true story...and just imagine how's the girl going to face the truth about her being a child out of wedding lock..

kucingorengemok said...

oh tu masalah pepijat Y2K la tu, hehehe

ashley said...

KOG,
Y2K?
ha ha.