Wednesday, December 16, 2009

Antara dua..

Salam,
Budak kat bawah ni aku kenai dia semenjak dia umug dua hari.
Masa dia kecik kecik dulu, aku antara orang yang kena TUKAG LAMPIN dia.
ha ha ha
Walaupun waktu tu aku umur 10 tahun tapi aku dah reti mandi dan basuh berak dia..
TERA kan aku?
kui kui kui..
La ni kalau sughuh basuh uh uh dia????
TEBIAT le pulak!!!
.
.
.
COP! COP! COP! sekejap..
Berhenti dari membuat sebarang kerja
Perhatikan gambar di bawah ini baik baik :-
Sila cari kesamaan dan ketidaksamaan yang terdapat antara dua gambar!

SOKLAN KUIZ SIAPA CEPAT, DIA DAPAT!!
Hadiah?
ala..sikit sikit nak hadiah!!

Hadiah 3 hari dua malam tidur di rumah masing masing.
DAH sengkek..

Hujung hujung tahun ni banyak pakai duit!
ha ha ha ha


kesiannnnn...

errr ...wat I mean
sekian



12 comments:

DrSam said...

caya lah...pakar tukar lampin sejak umur 10 tahun.

Mybabah said...

Assalamualaikum. Dengan hormatnya saya menjemput anda bertandang ke blog saya dan blog isteri saya http://www.teacherrahila.blogspot.com kerana di sana mungkin ada mutiara yang anda cari selama ini. Sekian, terima kasih.

AZANI said...

Salam hidayatun,
adik tu sekarang umur 28 an,
ya ada resemblance dengan anak yang kecil tu...

kucingorengemok said...

kening, gigi, pipi... kak, kalau banyak pakai duit kena tau kat mana nak korek - hari ni orang kerajaan dapat bonus rm500, sila buat baik dengan mereka :)

Nizam.Ariff said...

Aku rasa kat dia punya rambut...



kaler hitam....betul?

ibusinga said...

lubang hidung!!!!

tasekM said...

tang telinga tu sama!

:)

ashley said...

Dr Sam,
buat camner...dah TERA!!
ha ha

Mybabah,
waalaikumussalam..
insyaAllah...and thank you for dropping by.

azani,
kalau umur dia 2 hari, aku umur 10 tahun...takkan lah aku dah umur 42, dia umug BARU 28 tahun.
errr MATH hang dapat berapa nih?
ha ha ha

ashley said...

KOG,
ni aku buat baik ngan KAKITANGAN kerajaan la nihh..mempamerkan mukanya semasa kecik!!
ngeh ngeh..

Nizam,
BANYAK markah tuh Nizam..tekaan yang tiada tolok bandingnya!!
kui kui..

ashley said...

ibu singa,
betui jugak kan..mujur dua dua ada dua!!
ha ha

TM,
telinga capang?
he he
tak baik tauuuu..marah mak budak budak tu kang!

AZANI said...

laaa,,,aku amati mati ingatkan hanh umur 38 baru...recalculaculate balik...adik tu 32 ....he he he

ashley said...

azani,
ha ha ha..
wahhh..38? tu lebih muda dari umur cikgoodeen tuh!