Sunday, December 20, 2009

Ace ce ceh..bung bung tak!! bung bung tak!!

Salam,

Bung bung tak!
Bung bung tak!!
Bung bung tak!!!

....itu patutnya bunyi bunyi kompang sambut pengantin tuh!
ha ha ha...

tapi ada orang tak mengaku jadi pengantin dalam musim musim hujan ni.
.
.
ha ha ha..NGOK NGEK kan?
.
.
geli telinga....!!

Dulu hyy hyy byy byy pun macam tu jugak....
tak tak tak tak tak tak tak...
last last
yang sana, dia hyy hyy...
yang sini, dia byy byy..
.
.
BLUEEEEEEKKKKK

p/s TING TONG!! bagus tak entry pasal bunyi bunyian nih?

sekian

10 comments:

alberangque said...

Assalam mu alaikum wr wbt
Bukan nak cakap pasai bunyi waktu sibuk kawin musim hujan..
Tapi.. Kalau datang ke Lepeh hantar Maryam ke MRSM tu jemputlah ke rumah kami... Musim hujan ni perjalanan kena lambat, jalan licin dan banyak air bergenang dijalanan.
Apa sebab 31 tahun... panjang ceritanya. Mungkin si Hassanul (ipar ashley) tak dapat nak ceritakan... Tapi Hassanul lah yang pi jumpa pak sedara dia tu sebagai orang pertama.

en_me said...

ngok ngek ghitewww.. ehehe

ashley said...

Pak Usop,
terima kasih atas jemputan..
tetapi selalunya pergi dan balik sahaja cepat cepat.
dan yang menghantarnya pulak abahnya sahaja.
kadang kadang dia tumpang ayah dan mak kawannya.

ashley said...

en_me,
ha ha ha..
apa yang ngok dan apa yang ngek?!

AZANI said...

salam hidayatun,
syhhhhh.....biarlah rahsia...
ha ha ha...konon nak buat style lagu siti...

anjang said...

terhibur juga hati yang tengah lara ni

et said...

xpaham..ku hanye dgr bunyik2an jer..uhuhuuu~

ashley said...

Azani,
rahsia yang pop ketipop meletop!
he he

anjang,
awat hang gundah gulana?
RM500 jadi RM50 ka?
he he

ET,
ni muzikal drama.
he he... tak faham tak pa.

Nizam.Ariff said...

Ni mesti dengar hujan jatuh atas bumbung zink... tu sebab dapat ilham...



(mencari perkaitan antara hujan dan rentak dan pengantin...)

ashley said...

nizam,
"tak tak tak bo ong bo ong...
kedek kedek kedek..."
.
.
aku dengar bunyi bunyi sang katak sebenarnya.
demer suka hujan..
mungkin suara katak jantan tu..
macam yang tunjuk dalam NGEO kat Astro.