Friday, December 04, 2009

Nak jalan kejap..

Salam,

Tak pergi jauh...

Sebab si hubby pun dah nak exam.
Ni pun kesian kat budak budak.

Hujan hujan begini nak ke mana..kan?
Dekat dekat boleh laaa..

sekian

8 comments:

anjang said...

cuti-cuti malaysia

Brahim Nyior said...

Salam Kak Hida,

Bawalah anak-anak bercuti, dekat-dekat pun takpe. Negara kita banyak tempat menarik.

Lata, jeram, pantai semuanya menggamit hati dan perasaan.

Cuma janganlah seronok sangat. Berhati-hati dalam setiap pergerakan anak-anak.

Pesanan tu untuk diri saya juga.

ashley said...

anjang,
cuti panjag tapi hujaaannnn..

berahimnyok,
sebenarnya, dah tak thu nak pergi mana...
jeram, lata? tempat nih tak boleh nak bawa budak kecik.
budak besar pun tak harap.

ibusinga said...

mana tu??
macam kat PD je..

ashley said...

ibusinga,
PD je laaaaaaa
ha ha ha

kucingorengemok said...

hujan² cuti pun dok dlm hotel je... gi hotel smart je kak, smart sek7 boleh mkn sate urat keting, kalau kat sek8 singgah wong solo, hehehe

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

cuti2 ni jalan2 la...rilis tensen..hahahha

ashley said...

KOG,
hotel smart tu tak de kolam..
hotel smart yang kat wong solo? tu seksyen 9..CORRECTION! pun tak der kolam..
aku kan hippo..
ha ha ha lupa ker?
kena berendam.

cikgooden,
kan kan?
aku nak pi tengganu....nak tengok orang main kapal layar...
tapi...*sigh* takut sangkut banjir kat mana mana