Monday, December 07, 2009

Revisiting this place..(PD's Ostrich Farm)

Salam,

My family and I had visited this place once.
It was probably three years ago.
We went there again this morning before heading back home.
Hmmm...the place?
Well..It is just not really nice anymore.
But my children still love the animals there.

Nice posing, Mr Goatie!


Let me touch the goat!!

I want to feed the goat, ummi.
Go ahead!


Okay...Let Ummi feed this ostrich.



See... it is not going to hurt you. He is still a baby!

Come..
monkey do, monkey me..
kuche kuche kuche..


Oh no!...What happened to its hair, ummi?
Oh well..Its hair style is probably inspired by HERS OR vice versa!! he he he..
the end.






8 comments:

cHeRyNa PiReS said...

cutenye!

eloklah kak...ada budak skang panggil kambing itu kuda. so dah exposure macam nieh mmg bagus.

nywayz, thanks sebab dtg blog sha...sha tgh try nak pickup balik nieh. baru nak rasa visit blog2 org lain.

take care:)

ibusinga said...

begel ostric ada??

ashley said...

Cheryna,
dulu ada anak kawan.
Dia nampak sawah padi kat kedah. Dia kata, " WOOOWWW...besarnya PADANG GOLF!!"
.
.
sian bebudak kan?!

ibusinga,
dulu ada...tempat tu pun meriah lagi.
kali ni macam kesian jer.
OSTRICHnya pun dah tak banyak.

geraugebang said...

Baik punya landing dagu kambing tu. he he he. Rambut tu baru buat makeover kot

AZANI said...

salam ash,lama tak pi pd...ini pic kat lukut kan?

ashley said...

Gerau,
kambing tu memang suka bergambar..

azani,
tak. kat teluk kemang.

kucingorengemok said...

ibusinga tu, dasar MAGING kan, nampak binatang je dia ingat makan, kih kih (zaman kita belajar dah tak guna perkataan maging, tapi KARNIVOR)...

ashley said...

KOG,
...ha ha ha
kalau ko datang, mau kambing kambing tu berpeluh!!
...ha ha ha

MAGING?
kui kui kui..
MAUN!!
MASERBA!!
classic kan words kita.