Wednesday, December 02, 2009

Kad raya..

Salam,

Suatu masa dulu..

"Eh Lin, ko dapat kad raya dari Malaysia la.."

"Aku tahu"

"Kad ni dari ayah ko ni hah..Dari Shah Alam"

"Aku tahu"

"Habis apasal ko tak buka lagi nih?"

"Malas..Dah tiga hari dah kad tu. Ko jer baru nampak"

"Eh..Kalau ayah aku yang kirim, dan dan tu aku buka"

"Ko nak baca kad tu baca la..tapi jangan beritahu aku isinya"

.
.

.
.
??????????

sekian

6 comments:

kucingorengemok said...

ni sambungan entri "anak itu" ke, kak?

ashley said...

KOG,
Ini anak lain...
Anak yang dah belajar kat luar negara.

ibusinga said...

emmmm....
sambil kerut2 dahi...

ashley said...

ibusinga,
bukan dahi ko jer berkerut, aku pun..
he he

AZANI said...

masih cuba buat rumusan,,,kenapa ya..?

ashley said...

azani,
......apa apa ajer la kan.