Saturday, December 19, 2009

Budak kecik menuntut janji..

Salam,

Budak kecik yang bergaun hijau di bawah telah menuntut janji..
PETANG TADI!!
errr..sebenornya abah dia yang menjadi wakil...
Siap sms lagi!!

"Boleh ke tuntut kek NAWAL?"
"SECOND EDITION!!"
.
.
.
ha ha



Mujur Mak Ngah dia MOOD baik.
Dan waktu tu mak ngah sedang sedap sedap makan keow teow di Billion.
Jadi Mak Ngah dia pun terus pergi beli mentega serta sedikit bahan lain
untuk balik dan membuat kek!
2nd edition?!!
On the way back home, Mak Ngah sms ayahnya.
"Satu jam lagi boleh la datang rasa kek".
........dah diorang pun ada kat Kajang.
Lepak rumah saudara.
Kecepus kecepes Mak Ngah sorang sorang buat.
Sambil ada bunyi bunyi background melalak
.....dari budak kecik rumah nih yang tak sabor nak makan kek.
Tak reti nak bawa bertenang walaupun MAK NGAH BARU JER MASAK KEK ARI TU!!
.
.
.
dan akhirnya...
Ini lah si kecik bersama kakaknya yang ada dua
dan.......
err yang baju biru tu tak termasuk!!
INTERFRAME BETUI BUDAK BAJU BIRU NIH!!
nampak tangan sahaja la abang budak kecik baju ijo....
Kek coklat Mak Ngah yang masih panas meruwapppp..
lantak kome le yekkk!
.
.
.
.
Hai...ingat kut nak ambik gambar abang budak kecik yang baju ijo ni.
Masih interframe juga si budak baju biru!!
ISHHHHHH...
anak tuan rumah ni......MEMANG!!!
.
.
.
sekian

2 comments:

4 'so' bersaudara... said...

Salam.. napa takde org komen pulak tajuk ni...

takpa la.. kami jd pengkomen pertama di sini..

Kami mengucapkan 100000 terima kasih atas kesudian Mak Ngah mempelawa kami ke rumah, menyajikan kek coklat yg sangat lazat (walau meruap2)

Buat pertama kalinya kami makan kek panas dr oven mak ngah...

Terima kasih daun keladi..

ashley said...

4 sedara,
ha ha ha
.
.
keladi jangan tak keladi!