Tuesday, December 22, 2009

Hari yang sibuk..

Salam,

Hari ni dah semakin sibuk.

1) mak ayah mula register anak
2)aku pun sibuk ngan registration
3) kelas 6 dan 5 tahun semakin penuh
4) siapa lambat...nasibbbbb
5) buku anak sekolah rendah settled
6) buku anak sekolah menengah esok kut
7) barang/baju/peralatan half way tru
8) CIKGU KAT TADIKA YANG SATU LAGI NIH!!! haiiiiihh...poning pala den!

okay...gotta go!

15 comments:

ibusinga said...

kita belum beli satu hapah lagi!!!!!!!
jerit ibu anak 5 ini!!
:)

ashley said...

ibusinga,
ha ha ha...
suruh BIBIK ronda KL!

tasekM said...

ye la kan kak. sekolah dah nk bukak nih..

aku. baju sekolah MC - settled. buku sekolah - settled. kasut sekolah blom.

yang no. 8 tu apsal? :)



.

ashley said...

TM,
ada cikgu cum pengasuh nak berhenti...aku KENA CARI!!!
haihhhhhhhhhhhh...

KAT TADIKA LAIN bukan yang tempat aku mengajor nih.
so sesiapa yang berminat nak jadi cikgu tediker, ada spm, ada patient ngan budak budak nanges..boleh mohon!!
he he..
email: hidasaif67@yahoo.com

Nizam.Ariff said...

Alaaaa... rilek la. raya lambat lagi...

Hahahahaahaha....

ashley said...

Nizam,
ko kan nak jadi cikgu tadika hari tu kan?
hah ada kosong nih..cepat!!

anjang said...

semakin dekat sekolah dibuka cikgu-cikgi makin sibuk. nasib baik aku tak sibuk

Insyirah said...

Kalau saya mohon boleh? Haha. Tapi saya tak tahu yg saya boleh layan karenah budak-budak ke tak. Anyhow, saya suka budak-budak. Heee.. :-D

Serius ni.. ;-)

ashley said...

anjang,
cikgu pompuan ni nak comei comei kan kelas..he he

insyirah,
takut mu pengsannn..ha ha

AZANI said...

salam hidayatun...bulan 12, memang buzy nak nak akhir akhir nanti...

ashley said...

azani,
ya memang!!

Gurindam Jiwa said...

We Wish You a Merry Birthday ♫♪
We Wish You a Merry Birthday ♫♪
We Wish You A Merry Birthday ♫♪
And A Happy New Year ♫♪

We Wish You a Merry Birthday ♫♪
We Wish You a Merry Birthday ♫♪
We Wish You A Merry Birthday ♫♪
And A Happy New Year ♫♪

We Wish You a Merry Birthday ♫♪
We Wish You a Merry Birthday ♫♪
We Wish You A Merry Birthday ♫♪
And A Happy New Year ♫♪

ashley said...

GJ,
tu dia aihhhh..
seronok dari aku lagi!!
ha ha ha
thank you la la la la la
thank you la la la la la
tapi kalau boleh doakan kita bagi umur ada berkat!!

kak ina kl said...

salam ashley...tulah kalau jadi cikgu sekolah ni...anak nak gi sekolah..kita sibuk ke sekolah...akak dah rasa dah dulu...hari pertama tadak can nak hantar anak ke sekolah...semua ayah dia yang uruskan...

ashley said...

kak Ina,
...berjihad betoi kan?
he he