Wednesday, October 28, 2009

Mawaddah

Salam, wajah!

6 comments:

tasikmerah said...

ala comei2. bagi kat aku kak. he he. tak pun ko beranak lain. lepas tu bg kat aku ank ko. hehehe...

kak, sori. emosi tak stabil beberapa hr nih...




.

Insyirah said...

Alahai...comelnya mawaddah. Rasa nak cubit pipi tu!

Sedap nama mawaddah.. :-)

ashley said...

TM,
waktu akak ngandung budak Mawaddah nih, ada kawan kata " kalau ko beranak anak pompuan lagi, bagi kat aku..."
nyaris nyaris jugak aku bagi kat dia nih..
siap nak suruh isi borang pelepasan untuk dijadikan anak angkat dia sampai bila bila..

PIKIR panjang juga aku nih.
anak weeeehhhhhhhh!!
( kawan aku tu tak ada anak pompuan)

ashley said...

Insyirah,
dah habis nama pompuan dah dalam kepala...
aku main kutip je.
dah ada anak nama RAHMAH,
jadi aku gabung ngan MAWADDAH

cHeRyNa PiReS said...

amboi...cebik nape tuh dik?

kak...mawaddah kat umah kena panggil ape?

ashley said...

Waddah...'MA' nya hilang...
ha ha ha