Saturday, October 24, 2009

24 Okt 2003..6 tahun yang lalu

Salam,

Dia dijangka lahir 1 Ramadhan tapi oleh kerana bondanya terlalu susah hati dengan tarikh itu maka Allah menjawab doa bondanya lalu dia lahir 2 hari lebih awal.
Oleh sebab itu tarikh kelahirannya menjadi 28 Syaaban bersamaan 24 Oktober.

Dia dilahirkan di Hospital Putrajaya pada hari Jumaat kira kira jam 2:30 petang.
Dan kebetulan hari itu adalah hari perayaan DEEPAVALI maka ibunya dapat meruku sebagai "memanis mulut".

Yena daeee??
Hmmmm...dan pada tahun itu, bondanya PONTENG PUASA SEBULAN!

JENUH mengqadhonya...tapi Alhamdulillah selesai..


Inilah budaknya
Huda!!
happy birthday to you
May Allah bless you ALWAYS.
sekian




15 comments:

MrMrsFaiz said...

Huda, happy birthday to you daripada uncle, aunty dan mikael. :)

Brahimnyior said...

Kak Hida,

Nama 'Huda' persis nama si sulung saya. Usianya menginjak 11 tahun.

Ada adiknya,Adil Hilmi yang muda setahun dari Huda, si comel Kak Hida itu.

Kami gelar dia "Abang Cik" sebab dialah abang terkecil dalam keluarga..

yuyee cap limau said...

hepi besday huda
semoga menjadi anak yang dapat
menggembirakan hati ke dua orang tuamu,menjadi anak yang solehah dan yang penting menjadi budak kiut macam kak yuyee..hehehe

anjang said...

Happy birthday
To someone special

cHeRyNa PiReS said...

happy buffday budak comel! kita lahir sama bulan...

semoga jadi anak yang solehah...muah..muah..muah...sayang dia...

tasikmerah said...

hepi befday sayang...

sama tarikh dgn befday mak aku kak. he he.


.

ashley said...

MrMrsFaiz,
welcome to my blog..thank you..

Berahimnyok,
Huda anak komer tu namanya HUDA sahaja ke atau ada sambungan lagi?
Anak akak namanya HUDA...empat huruf sahaja...he he he..tak dan nak letih jari jemari menulisnya!

Yuyee,
kak Yuyee ni agak agaknya sama LEVEL tak riuh rendahnya dengan si HUDA nih?

ashley said...

Anjang,
terima kasihhhhh....nanti akak bagitau kat Huda!

Cheryna,
kut terjumpa boleh sembanggggggg panjang ngan dak nih!

TM,
hari ni dia dapat hadiah mainan doktor doktor..rega 20 hinggit jer...ha ha ha..
kekonon nak jadi macam DR HUDA HARON( anak ustaz haron DIN..)

kakpah said...

Huda punya besdei ke.

HUDA!!!!!!!! HAPPY BIRTHDAY!!!

ashley said...

ye kakpah..
huda's birthday!

kucingorengemok said...

cheeky-nya rupa!
semoga solehah macam umminya ;)

et said...

hepi bday to her..^^

tetibe rse nk jdik kanak2 smule..ngeee~

ashley said...

KOG,
moga dia lebih baik dari uminya..
dan apa lah sangat uminya nih!

ET,
he he he he..
tak leh...budak budak takut jumpa doktor gigi!

AZANI said...

selamat hari lahir huda...moga panjang umur dan murah rezeki...juga dipanjangkan doa ini pada ibu dan bapa huda...

AZANI said...

serta adik beradik saudara mara huda sekaliannya....