Wednesday, October 28, 2009

Fikir..

Salam,
Bila ingin membenarkan anak sertai perkhemahan, tragedi seperti lemas, kemalangan, hilang, sesat dan sebagainya memang sentiasa bermain di fikiran ibubapa.

Tapi kalau lokasi tempat tu mengundang BAHAYA dan kemalangan yang berlaku lebih disebabkan oleh BENAKNYA fikiran orang yang merencanakan program perkhemahan maka tindakan wajar perlu diambil.

Kut ye pun nak berkhemah, tak perlulah setiap kali anak anak berusia sekitar 12 tahun ini hendak makan mereka TERPAKSA meniti dan melalui di atas jambatan gantung!
Bior bebenor demer nih!
Tak terpikior ke bahayanya..
Dua ratus lebih pulok tu bebudaknya yang berkemah kat situ...
Haiiiiihhh...
dan....siapa buat jambatan tu, jenuh nak mejawab..kan?
sekian
p/s gambor extract dari blog kak aku!..dan ada edit sikit..

4 comments:

DrSam said...

Sadis dan sedih. Tengok jumlah simen yang cinonet dalam pasir yang peroi tu lagi menambah kesadisannya.

Tijah said...

adoiii. den loteh la kakkk. tolong urut blakang skettt...

anjang said...

Kesiankan bayangkan kita di tempat ibu dan bapa mangsa. Tiang jambatan macam tiang gol je

ashley said...

Dr Sam,
ya..memang sadis..
pacak tiang macam nak buat penyidai baju jer!

Tijah,
ko napa Jah?
dah datang BANGI nolong kakpah lilit munger pelamin ke?
URUT? errrr idak pandai..

Anjang,
Aku ada anak derejah enam...sebab tu aku rasa macam nak cekik demer yang buat kerojer ntah haper haper nih!