Friday, October 23, 2009

HARI KONVO 25hb Okt nih!!

Salam,
Tajuk macam glemer...He he he he..
Ni bukan KONVO U!!
NI KONVO ANAK ANAK AULAD...yang berumur 6 tahun.
Yang akan menamatkan pengajian mereka di INSTITUSI PRA SEKOLAH ini.
.
.
.
dan aku???
.
.
.
Aku agak sibuk dua tiga hari ni.
Menyiapkan beberapa lukisan yang tak siap dikaler lagi.
Menyiapkan munger munger yang nak dipinkan di tudung dan dada.
Ingat ye, kami nak persembahkan nasyid jer..
TAPI...ha ha ha..nak kena lukis gambar binatang untuk disangkutkan pada tengkuk anak anak yang berbaris di hadapan.

Contoh macam gambar ayam yang telah dilukiskan oleh Cikgooden ini.
TARAAAA....
Cikgooden, aku dah kaler ayam ko ni...
Juga gambor lembu yang dilukis guna projektor tempohari tu..
Gambor ini dikaler oleh anak anak murid 6 tahun.
....tapi aku cokeh cokeh sikit bagi nampak ada ghuper lembu...ha ha ha
(cokeh cokeh tu maksudnya make up makeup..touchup sana..touch up sini)
Maap le ye..gambor ni kut comot dan compang camping sikit..
.
.
.

dan aku juga aku dah siap siapkan sikit hadiah untuk
KONVO TADIKA YANG SATU LAGI...
YANG AKU KENA tunggu lepas habis KONVO AULAD INI..
Itu saja entry kali ini.
Sorry la nuhh.
Ada kerja nak buat lagi...

sekian



8 comments:

tasikmerah said...

ayam cekguden tu sebijik mcm muka dia, kan?

kiut.

he he.



.

et said...

keh3..lame x g konvo dak2 kecik..comel2~

Nizam.Ariff said...

Mata ayam cikgooden terbeliak besau la..!!!

Mesti dia tengah kenen ayam dara.. hahaha

ashley said...

TM,
ko bior betuiii..
ha ha ha

ET,
jom datang bangi..kat ESSET 8-11 pagi, AHAD 25 OKT!
tengok aku panik ke tak panik..
ngeh ngeh ngeh

Nizam,
ko memanggggg la!

anjang said...

bestnya konvo anak-anak ni, dah lama tak pergi konvo macam ni, anak-anak semuanya dah masuk sekolah rendah

ashley said...

anjang,
...itu hint untuk menambah bilangan ahli rumah ker?!!
he he he

yuyee cap limau said...

kak nak g jugek konvo tuuuuuuu

ashley said...

Yuyee,
datang,jangan tak datang...tapi aku tak leh nak layan le..sibuk ngan bebudak.
dan kalau ada makcik yang bawak kamera NIKON sangkut di tengkuk ke hulu ke hilir mengejar orang.....
itu KAKPAH...bukan aku!
ngeh ngeh ngeh.