Thursday, January 01, 2009

BYE BYE 'HANYA PERSINGGAHAN'...
Umurmu sampai di sini....
This blog akan tidak berfungsi lagi sebab DEME dah jumpa!!

SELAMAT TAHUN BARU!!!

he he he he he he.....byeeeeeee

CHOW!
Khalas!
Qudahafeh!

THE END

6 comments:

kakpah said...

weh.. apasal.

hidayah said...

Adik adik dah jumpa blog..
Tak best aaahhh..
tak leh nak ngumpat demer..

izah said...

Alasan tu kurang kukuh aa
bior je la..
Boleh jugak share pengalaman lampau..

xiiinam751 said...

Dah kau guna nama 'hidayah'!
Kalau nak rahsia, guna lah nama erra ke..abby ke memey ke..

psst:ckLah ber10 beradik, anak-anak sedara dan anak cklah sendiri saling berkunjungan via blog.....tak de masalah pun....sebab tu ckLah sentiasa buat cerita yang benar, tiada yang tak benar..malah semua coretan ckLah benar belaka. Aku tulis panjang sebab kau kata dah nak tutupkan. Lain kali aku tak boleh nak tulis kat sini lagi. Byeeeeeee!

hidayah said...

Cklah,
aku tulis pun yang benaaar belaka!

kan kan kan?

Mana buleh putar fakta sejarah!!
Aku kan minat 'SEJARAH'!
kan kan kan

'hanya persinggahan' melahirkan rasa hatiku, persepektif dari kacamata hatiku, juga menggambarkan aku serta pengalaman hidup aku..yang mungkin tidak pernah aku luahkan selama ini...tidak pernah aku ceitakan selama ini...tidak pernah dikongsi dengan sesiapa selama ini..dan tidak penah sudi didengari selama ini..

Kadang kadang luahan hati yang aku tulis diiringi dengan air mata sebenarnya..

Tapi adakalanya kebenaran itukan PAHIIIT untuk dierima..

ha ha ha.

SEBeNARNYA aku rasa nak PADAM jer blog ni..

pastu dah kak Pah merayu rayu..aku rasa SAYUU le pulok!

hai..sedih dan kelakor..
sedih tak bersebab
kelakor pun tak bersebab

aparah..

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

rilek kak hida....jgn kalut.