Saturday, January 24, 2009

Ini kenduri pertama hari ini..

Salam,
Hari ini ada 2 kenduri.
kenduri 1 buat kat Dewan BANkuet..
he he he
UPM
tak baik tau...
Yang kahwinnya Cikgu Addmath anak aku kat Balik Pulau Hari tu.
Cikgu anak aku tu adalah anak sulong kepada Prof Madya Ramlan..
kat sebelah ni korang teropong la tengok gambar keluarga yang diorang pamerkan kat dewan tu..
he he he..
kalau boleh teropong lah!!
dan aku pulak nampak kat dalam dewan tu satu wajah yang aku familiar sangat....
ahak...
sapa rajin cuba teropong tengok gambar atas...
kalau boleh teropong lah..

Si Sabri ngan anak isterinya..
Sabri mana?
hanya mereka yang kenal sahaja... boleh tau!
cari lah ye..





dan aku diberi tanda hati seperti yang tertera..
walaupun pengantin tak dapat dijumpa..
sebab kami datang awal dan nak berkejar ke majlis yang satu lagi!
Tahniah cikgu Aishah dan pasangannya Izzad!

2 comments:

doublea said...

sis aisyah ramlan....senior mak uda kat uia dulu....

ashley said...

doublea,
Ye ler tu..mak Uda weh!
lawoooo orangnya.