Monday, January 26, 2009

Snap snap snap..masuk blog..

Salam,
Malam tadi kami ke rumah adik suami di Taman Karunmas. Balakong.
Sebabnya sebelah siang tak sempat nak jumpa sembang sembang dengan mak dan ayah suami di rumah sepupu suami aku tu.
Lagipun, ye lah kenduri...
orang ramai..
sibuk le sikt.
Hah!!
Malam tadi kami memeriahkan diri di rumah Lan, adik suami aku.
Ammmmbboii, bebudak ni. main bola malam malam.

Eh eh ..kelihatan Paksu Rostam sedang menyediakan bara api..
Nak bako ape tu??

Ohhh..Nak bako ayam, sotong dan udang rupanya..
bagus bagus..
silakan silakan..



Maksu?? Macam biasa..tenang jer..
he hehe..
snap snap snap masuk blog gambar maksu yang tenang ni..


Errrrrr..gambar Pak Mertua.
Izinkan SAYA mengambil gambar ye ayahanda..
snap.. snap.. snap..masuk blog!





OHHHHH ADA BIRTHDAY PARTY RUPANYA!!
ERRR..next time potong pulut kuning la pulak.
baru kelas..
kelasik!
lilin lilin tu pun OUT kan..
he he he..







Apa pun SEMOGA ADIK IPOR AKU NI DIPANJANGKAN UMUR DAN DIBERKATI KEHIDUPANNYA...
SEMOGA KORANG SEMUA BAHAGIA!!
OKAY..


sekian...







6 comments:

kakpah said...

Hujung minggu yang meriah nampaknya. Jumpa sanak sedara dan makan-makan lagi tuuu... Tak payah berasapla dapoq hang dua tiga hari noo...

ashley said...

Kak Pah,

ha ha ha..
macam tahu tahu jer..

tapi semalam jenuh dah saya berasap kat tepi pembako tu.

errr bukan tolong bako
errr tolong makan!!

sian kat ayam, sotong ngan udang udang tu..
membazir pulak kalau tak de siapa nak makan..

he he he

Hamirdin b Ithnin said...

ambik gambo waktu mlm susah, kan

ashley said...

I have 'silau' problem.
Cannot focus very well.
Kena pakai spect dah!

Night time, pakai tripod lebih bagus.
Maybe arsaili, Gj and Dr sam boleh bagi tips..

GJ??? are you there??

AsH !! a.k.a MEK CHAh.. said...

Hi ummi..tumpang lalu..

4 'so' bersaudara... said...

nampaknya.. bakat mak ngah @ mamarazi dah mula nak turun kat 4 so...
tak pecaya? tengok la sini

http://nawalsofiyyah.blogspot.com/2009/01/mainan-kami.html