Tuesday, January 13, 2009

To Azza..with love

Salam, sebenarnya aku agak keliru dalam pemilihan hadiah harijadi untuk Cikgu Azza..Hari ni birthday dia. Dah pukul 4 petang lebih, baru aku ada masa nak tulis kat sini. Pulak tu tergaru garu kepala apa hadiah yang sesuai untuk Azza...
Hmm Azza,
nak bagi perfume..Azza dah dapat kan?
so..Azza pilih lah sendiri..

he he he..dah berkawan ngan cikgu Tadika macam nilah pemilihan hadiahnye.

1) nak TEDDY BEAR KE?
2) Atau ais krim perisa YAM..plus tabur coklat chops atasnya...

3) Atau Kak Hida bagi kereta kecil warna merah ni untuk Azza bersiar siar makan angin sekitar Penang sambil nyanyi lagu ni...err tak reti nak download lagu lagi ni
bayangkan suara akak yang serak serak basah ni nyanyikan..
'Papa ku pulang dari kota,
papaku belikan kereta,
Kereta kecil warna merah,
Boleh kubawa ke sekolah..
pon pon pon pon pon pon..
kereta kecil ku berbunyi..
Marilah adik mari naik..
Boleh kubawa jumpa nenek.'

atau Azza nak bunga kecik ke?



ATAU
BUNGA BESAR




ALL I WANT TO SAY IS....
HAPPY BIRTHDAY, AZZA..
MAY ALLAH BLESS YOU...ALWAYS!!



5 comments:

lukmanw@gmail.com said...

Setiap hari guru, org rumah saya (guru tabika) akan menerima pelbagai hadiah-hadiah yg kebanyakan masih ada sticker "kedai RM 1.90".

Tetapi ada satu kad ucapan yg diterima (sebenarnya kad raya) yg masih menjadi ingatan ialah kerana pantun 2 keratnya;

"Pecah Kaca, Pecah Tong"
"Lepas Baca, Harap Gantung"

Lukmanw

Shifu67 said...

tengah fikir nak bagi hadiah apa kat azza ni.... bunga, kasut, handbeg... emm tak relevan kot.....

azza_irah said...

kak dayahhh...
org nak sume leh tak...takmo la pilih2..kang ada yg kecik ati...org nak sume..nnti bawak mai lori nak angkut sume pindah ke sedetikhati ya....
mekasehhhh...ekekee...

cikgu shifu..
saja jekkkk....itu adiah paling anggun bergaya penuh mutu tauuu...

Hamirdin b Ithnin said...

becakap pasal hari guru, setiap hari guru aku belikan guru guru ku hadiah.


Tapi guru guru ku buat tak hapek pun bila sampai hari pengurus.


ada ke hari pengurus?

ashley said...

Lukman,
tak kisah le ada sticker GANTUNG yang tulis 1.90 ke atau yang tulis 1900.00 ke. Yang penting tanda ingatan..Tapi kalau dapat yang sticker 1900.00 aku bawak tidur sekali..

Shifu67,
Orang rumah ape khabar..? Dia tak cekak pinggang ke hari ni?
he he he..

Azza,
Jemput silakan..tak pe tak pe..bukannya susah. copy and paste jer..Tak de masalah..he he he.
You are most welcome.

Dr,
Saya tau 18hb dah dekat..Faham bebenor maksud yang mendalam tuuuu..