Wednesday, January 28, 2009

Betul ke?

Salam,

Mereka beramai ramai boikot KFC, McD, 7-11, TESCO..etc.

Aku tanya kenapa?
Marah! GERAM! Bengkak!Bengang! Benci!

Pada siapa?.
...si Yahudi laknatullah yang buat MASSACRE kat GAZA.

Aku tanya lagi..
Sejak bila orang kita pandai boikot?

NTAH...

Aku tanya..lagi?
Sejak bila Yahudi ni berlaku kejam..
NTAH..

Baru sedar ke? Aku tanya lagi...
Mungkin lah..

Tapi kenapa konsert amal tu baju artis macam nak terlondeh..
Konsert amal tu orang Islam punya? atau Yahudi ke?
mereka yang buat konsert tu betul betul ke nak tolong orang di GAZA?

Yang buat muka sedih minta bantuan tu..kenapa?
telekung hari tu dah di lelong ke?
dapat berapa rega?
betul ke nak tolong orang di GAZA?
...............hmm aku macam was was...................

mesti YAHUDI seronok!..sebab itu mereka tak kisah..
nak boikot..boikotlah...
mereka gelak kah kah kah...
kat WJC!!

..........................aku?
..............masih cuba memahami
dan turut bersimpati ...

tapi nak menderma pada si muka belas kesian itu?
aaahhh aku SANGSI.............

2 comments:

kakpah said...

Ntahlah, aku rasa boikot ke tak ke pada yahudi ni tak pape pun. Yang rugi nya siapa pun, aku kuranglah paham. Bila aku kurang paham, tak payahlah aku cakap. Nanti kang tersalah cakap pulak. Tapi aku tetap pergi tesco.

ashley said...

Yahudi ni dah buat kerja zalim ni lamaaa bebenor dah. Hari hari kerje deme ni nindas orang tambah tambah kalau kat Palestin tu. Memang le kita kesian. Tapi deme masuk bercengkerama kat Malaysia selama ni macam kita tak sedor jer..Tu budaya konsert rosak akhlak tu adalah salah satu agenda YANG DAH LAMA dirancang oleh geng YAHUDI!

Tapi kita tidorrrr jer selama ni. Bila dah teruk macam kat Palestine tu baru le orang Islam bangun sekejap..pastu rasanya akan TIDOOORR balik.

Interest kat bank yang dah berkarat lama dah pun idak le kita sanggup nukor seratus peratus ke perbankan Islam..

Interest/riba tu geng YAHUDI le yang menggalakkannya. NINDAS orang..demer kan handal bab nindas nindas ni...

Ish..banyak lagi lerr..TU yang malas jugak aku nak cakap... kang mcm salah cakap jugak kan..