Sunday, November 15, 2009

Semoga kalian bahagia..NOVEMBER's Birthday

Salam,

Hari ini sebenarnya hari ulangtahun kelahiran my (the ONLY) elder sister.
Hmmm dah 43 makcik ni!
Baru semalam rasanya dok sumbat garam dalam mulut dia tengah tidur..ha ha ha..
Jahatkan adik dia nih?!!

Untuk Yong..
Semoga setiap detik umurmu diberkati Allah..
Ish..kalau dapat merayap sampai BOTA, mesti merasa ikan siakap stim yang sedap itu.
udang goreng tepung ke..
tom yam campur ke..
aduhhhh..
Kakak aku ni bab masak memasak macam TERERIST..
walaupun seorang yang TERSANGATLAH sibuknya!!

Okay ada dua orang lagi yang mempunyai tarikh kelahiran dalam bulan November nih.
19hb pulak...kut terlupa nak wish.
Sekali harung lah..
My bonda..tahun ni masuk 62 la umurnya..

On the 19th of November also, adik ipar aku,
anak lelaki kepada Pak Usop AlBerangque....

ish siapa la yang mata BENYOT tak reti nak ambik gambar nih!!
Ni gambar kahwin demer...beberapa tahun yang lalu..
sekarang dah ada anak sorang, F&N..
ngeh ngeh ngeh


so kepada kalian semua..
Semoga setiap detik hidup anda berada dalam naungan keberkatan Ilahi!!

sekian



6 comments:

yginsaf4 said...

yong lahir tahun 66 kannns.. ehehe

AZANI said...

yong sebaya dgn kita...selamat ulangtahun yong...moga panjang umur ,murah rezeki

ashley said...

yginsaf4,
salam en_me, terima kasih kerana berkunjung ke blog saya..
pandai teka!
en_me pun lahir 1966 ke?

azani,
I know...you are same age as my sister..

cHeRyNa PiReS said...

happy buffday utk org november! hmmm...baru teringat nak check buffday org nieh:P

cepat bukak fb!

Tasek Merah said...

selamat hr lahir buat semua... :)

MC 30hb. nih..



.

ashley said...

cheryna,
INGAT ORANG DISEMBER SAMA...
ha ha ha

TM,
ko nak buat kenduri pulut kuning ke Tas?
aku tumpang sekaki...ha ha ha..
errrrrrrrr....aku nampak Jah cekak pinggang dah!!!