Saturday, November 07, 2009

Baki..

salam,

Okay...aku tak dak kerja..ujan ujan memalam cam gini memang agak mati kutu.
Nak tengok Final bola? Negeri Sembilan lawan Kelantan..
boleh la..
Kut masuk gol sat lagi aku pi jengok.

Pasukan Perak pula?
hmmmmmmmmmmmmmmmmm....

Baik cerita pasai baki kuih raya...
ha ha ha ha

dan ini dia...
MEMPERKENALKAN saki baki biskut raya!!!!!!!!
SMILEEEEE!!
Cara nak membuatnya?
Aku tak tau!
Aku tau makan jarrr..
Biskut ini aku sorok dari anak anak.
Okay, okay, okay..AKU AKUI...
aku cam budak budak ..
TAPI...kalau tak sorok, tak dak can nak makan..
Biskut ini adalah buatan ibu mertuaku.
yang dok Sungai Petani tu.
DAN ianya...SANGAT SEDAP!!
sekian

7 comments:

cHeRyNa PiReS said...

dah gol kak...nak tgk tak? sha tgh dok baca posting akak sambil tgk bola. hehe. napelah akak sorok biskut tuh...bagi sha kan best. boleh tumpang makan nieh haaa...kudap2 takde!

* gurau je:P

ashley said...

cheryna,
ha ha ha..
akak pi jengok dah..
okay NS leads 1-0.
.
.
oooo kerupok tak de?
kalau tidak, sedap kunyah kunyah ujan cam gini...

Nizam.Ariff said...

Tu bukan biskut lutut yang selalu dicicah dgn air kopi ke?


Ye la tu... aku syak betul la tu..

ashley said...

Nizam
biskut kepala lutut hang kenai??
ha ha ha

......aku gurau kasag ngan hang tak pa kan?
jangan TERSENGGONG!

et said...

btol2..ade lg baki kuih raye kat bilik..ekekekee~

ibusinga said...

ekekeke...
main sorok2 lak...
sah tengah boring ni kan...

ashley said...

et,
baik baik simpan...takut biskut sarang semut jadi REAL SARANG..
ha ha

ibusinga,
okay..nak joint kita main aci nyorok?...auuuummm chak!