Saturday, November 21, 2009

ANAK SAPA nih?

Salam,

Waktu aku ambik gambar demer sebenarnya mata aku tak berapa nampak..
Aku dah kena guna spek ..tapi aku selalu lupa nak bawa dan pakai.
Almaklum...tak biasa!

Ambik gambar dengan tak perasan langsung budak ni posing gaya cam gini..
Bila balik rumah, upload masuk dalam komputer...baru nampak..
ISH ISH ISH...
Cer teka anak sapa?
ha ha ha ha!!!
BTW, kepada maknyer..sila ambik perhatian..
Bila aku amat amati...
Bentuk telinganya sama jer dengan bapak budak nih!
Pipinya pula sama cam maknya!
DAH...
anak korang berdua!
sekian

7 comments:

Tijah said...

aku rasa aku tawu kak. hehheh

SHIMI said...

woit anak sendiri tak kenal ker..

salam singgah

tasekM said...

hahaha... aku syak anak tijah la kak!

hahaha...



.

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

bila masa MC gi bangi?

ashley said...

jah,
ko memang bijak dalam teka meneka nih!
ha ha ha..

Shimi,
he he he..salam singgah..baru nak singgah tuh!

TM,
ha ha ha..bentuk muka budak ni pun saling tak tumpah ayahnya..

cikgooden,
ko tertinggal kapalterbang lagiii...
tu la!!

Tijah said...

anak aku tm?

yer...

budak ni anak angkat aku yg baru. sian dia taw kak ash. dia ngadu, mak dia sejak dapat abg bunga kekejap panaskan enjen...tak panaskan nasik pun...

wakakakak...

ashley said...

Jah,
ha ha ha ha ha ha..
tak panaskan nasik??
tu paasal budak ni nak bawak diri ek?