Sunday, November 29, 2009

Masjid Daerah Perak Tengah...

Salam,

Terletak di lebuh raya IPOH-TRONOH-LUMUT.
hmmm..cantik lalang lalang tu.
GREEEEN jer..
sesuai untuk latar photo shoot..
hehehe
sekian

11 comments:

cHeRyNa PiReS said...

gambo nieh sangat cantik aaa kak...lagi lawa dari gambo castle semalam:)

ashley said...

cheryna,
masjid tu yang lawa..
harap harap tandas masjid okeh..sebab tak suka kalau masjid lawa tapi toilet..ALAMAK!

tasekM said...

balik kampung? aku jeles sbb aku tak balik. haih...



.

et said...

err..xde yg nk potong ke rumput tu/ alahai~

ashley said...

TM,
aku pergi rumah kakak kat Bota sebab mak dan adik adik pun berkumpul sana.

et,
mungkin rumput tu panjang sebab musim hujan nih.

CatlinaFly said...

tak sabar nak balik kampung di kelate tapi lum tau bila huhuhuhu..

:)

DrSam said...

masih dalam mood cuti lagi ke?

AZANI said...

ash ni salah satu laluan saya balik sitiawan/parit...seri iskandar dah begitu membangun...

ashley said...

cat,
owhhh..ingat kut balik kelate!

dr Sam,
kita ni masih cuti kan..mestilah mood bercti..he he he

azani,
seri iskandar memang banyak perumahan baru tapi banyak juga yang masih tidak diduduki..

joegrimjow said...

huu
cantek2
lg canteq klu penuh je dalam tu

ashley said...

joegrimjow,
....kan kan kan?
kalau penuh, mesti meriah.