Friday, July 31, 2009

Ubat batuk cap ibu dan anak..

Salam..

errrr..
agak agak kalau ada ubat batuk tempek gambar ibu dan anak kat bawah ni..
camaner?

ha ha ha ha...


kena pula ada nyanyi nyanyian
hai Obat hai Obat..
mari beli Obat tuuu


ala ala PILEM P.Ramlee..





hmmmmm..
ada rasa nak buka Gardian le tak!


kui kui kui...

p/s
gambar ibu diambil 20 tahun yang lalu ketika masih tiada anak..
gambar anak hasil kerja kakpah- auladjannah.blogspot.com



DI ATAS PERMINTAAN umi_e, aku cuba fokus gambar aku yang sebaya Huda..
kira kira berumur 5 tahun plus laaa!!
kui kui kui..
sila ketawa secara kecil kecilan sahaja kepada budak comot ini.

inesen jer budak berdua kat bawah tu..

ha ha ha ha ha ha ha

me and my YONG


sekian



6 comments:

umi_e said...

ada tak gambar mak masa kecik cam anak tu :P

ashley said...

umi_e,
hmmm...yang tengah meniarap tu si mak budak tengah masih kecik kenit lagi laa..

yang sebesar budak pakai baju ijo tu..hmm.. kena belek album kat kampung!

DrSam said...

saya pun hampir terbatuk-batuk kecil melihat gambar itu.

ashley said...

Dr Sam,
saya rasa batuk secara kecil kecilan itu sesuai untuk makan ubat batuk cap ibu dan anak..
kalau batuk secara besar besaran...lain pulak jadinya.

Insyirah said...

Alahai...gambar yg kenit-kenit tu blur.

ashley said...

Insyirah...
itu 37 tahun yang lalu..mesti la blurrr..
nanti aku tunjuk gambar sebenarnya..