Wednesday, July 01, 2009

Tempek award jap..

Salam..

Aku malas nak kutip hadiah ni..
Tapi sebab dah disuruh ambik, tak baik pulak kan..orang dah kasi..


Amende nak kena buat lepas ni? Jawap soklan..ni yang agak agak kemalasan sikit ni.

1. Copy Award di atas.

.....dahhhhh..

2. 5 fakta menarik tentang pemberi award.

Oleh sebab Dak Nizam yang bagi award ni..meh sini aku habark mai FAKTA tentang dia..
he he he

i) Dia budak budak lagi, umur baru 37 tahun.
ii) Dah kahwin..ada anak sorang jer..dan isteri pun sorang jer.
iii) Bekas budak MRSM Tepeng.
iv) Nak sambung mengaji lagi...tak lama lagi buka la sekolah dia.
v) Dok Shah Alam...ha ha ha ...jejaga orang kat Shah Alam tauuuu..

3. Hobi diri sendiri

Hobi aku?

i) Merapu....tapi aku pendamkan kerapu aku tu.
ii) Menangis..juga aku pendamkan dalam mataku saja tangisan aku tu...ha ha ha
iii) Menyanyi ..sekadar melalak depan bebudak tadika ajer.
iv) Membaca .. apa apa yang aku rasa aku nak baca..
v) Mengambil gambar..ambil gambar untuk di'kunyah' dan di'rasa'..

4. Penerima Award seterusnya dan sedikit deskripsi.

aku nak bagi kat sapa ye?
..hmmm... orang pertama yang found out my blog was GJ: Gurindam Jiwa...way back in 2006.
I'll bet he just ignore this award..Lama dah aku tengok tak berginjak entry dia tu..sibuk kutt..
Dia pun bukan dari geng yang suka tempek award ni..
deskripsi ?
ho ho ho...rambutnya ala ala Sultan Azlan Shah!

okay?
..habis.

5 comments:

Nizam.Ariff said...

Terima kasih kerana sudi terima award tu.

Lega... ingat tadi kena kutuk.
Rupa-rupanya, akak ni berjiwa penyayang kat aku yek, tak sampai hati nak buli adeknya yang kecik lagi cenggini... sayaaaaaang akak. hehehe.

addyaholix said...

5 fakta menarik tentang pemberi award tu patutnya akak bagi yang agak pedas. apa la kak ni. tak jadi geng lah. huh!

ashley said...

Nizam,
sian juga..sat lagi aku mati. tak sempat nak minta ampun..berhutang sampai ke akhirat!

Addy,
rasa belas juga aku kat budak Nizam tu..
takut nanti dia tak boleh nak belajo..maka aku cerita yang benor benor aku tahu!
dia tanya FAKTA..jadi aku bagi FAKTA!!

tasikmerah said...

ish... aku tak amik lagi nih... mau sentap budak shah alam tu kang. he he.


.

ashley said...

Dia tengah tensyen tuuu..tak yah bebankan lagi keTENSYENan dia tu..

Takut keluaor tajuk berita ada orang terjun tasik SHAH ALAM lak...

tapi kalau dengar berita tu keluor..boleh juga kita kenai muka dia kan?