Wednesday, July 01, 2009

Pening aaaa...

Salam,
Bau yang cukup kuat menusuk masuk ke ruang nostril aku ni.
Aduiiii..bau godaan ini cukup memeningkan kepala aku.
Ni mesti ada jiran yang tengah gherkah durian ni..

ha ha ha..

Tak patut kan..?
Kasi bau saja..
Mujur bukan bulan puasa lagi.






Hari tu aku YM Dak DEEN tu...Aku book derian Batu KURAO..Itupun kalau ada saki baki lagiiiii..katanya...KATANYA!

okay..aku tunggu. KALAU ADA SAKI BAKI..

kalau tak der?? tak perrrrr aaaaa..

sekian

10 comments:

kakpah said...

oh durian, terkentut pun semerbak bau durian.
durian dalam gambar tu mengancam la.

ashley said...

Kakpah,
kalau kentut...macamana tetap busuk!
sendawa ada jugaklah bau bau cam tempoyak..

azza_irah said...

iskkk
wat org terliur je la kak..
3 4 ari lps g pasr malam, btau abg tringin nya nak makan doyan..
dia kata..baru pas baik gatal...takut makan kang gatal balik...
apa kaitan gatal ngn doyan..??
iskkk...

ashley said...

azza,
betui tu..tak der kaitan..cuma terpeluwap je...dan berkirap kirap..
panas sebenarnyan makan doghoyan ni..

siti_m said...

kat tempat saya nie banyak durian yang dijual dari batu kurau katanya. tapi tak tau la betul ke tak... sana sini durian je....

Nizam.Ariff said...

Dak Deen datang bawak tempoyak je kut...

ashley said...

siti_m..
ish..
kalau dah kat manjung tu, mesti le doghoyan BOTA!!

Cuba tanya kak aku tengok..he he he
kalau kenai lerrrr.

ashley said...

Nizam,
maner ke tentunyerrrr..
komer jangan le cembughu lak yer.

eh..
kamu idak ke jengok kampung..dengor kabo sana pun semeghobak bau doghoyan!

lukmanw@gmail.com said...

Hidayah

Mailah tepeng/batu kurau kalau nak perkena buah ni. terus makan bawah pokok - fresh lagi.

habag kat hubby, kami ajak join majlis santapa diraja ogos ni. lawat blog izzuddin8084.blogspot.com utk maklumat lanjut.

Lukmanw

ashley said...

LukmanW,
aiseh men..
hati tu macam digamit gamit laaa...
tapi apakan daya.letih woooo balik tepeng tu.
JAUH..nak kena bertempah 2/3 malam.Kami tak boleh nak melasak macam dulu..

Pasail majlis santapan SISTA tu
nanti aku habag siDIA..kut dia nak join..
hmmmm.........KUT KUT..