Saturday, July 18, 2009

Gambar di header sekarang..

Salam,

Dearest Shemeq a.k.a MH,
Aku pinjam gambar yang hang tangkap ni.
Boh kat header di blog aku.
For a while.
Hope you don't mind...
Pinjam sekejap jer..

Bagi aku gambar ni menarik.
Ada penceritaannya yang tersendiri.
Gambark gambark yang lain pun berseni la..
Pandai hang ambik.

Gambar seorang nelayan di Sungai Mekong tu pun lawa..
Tak pa dak ni?
Kalau hang tak bagi pun, nak buat lagu mana..
Aku dah ambik dah..ha ha

* shemeq is one of my ex-schoolmates..antara hobinya adalah berangan, mengayuh basikal dan mengambil gambar..

*gambar yang diambil ialah sebuah bot berlatar belakangkan masjid Kristal, Terengganu..di kampung halamannya.

sekian

8 comments:

Nizam.Ariff said...

Tu bulih buat puisi syahdu tu... cuba la kak.

ashley said...

Adui la Nizam..
aku kena ambik mood kalau nak buat puisi ni..
Sekarang ni mood aku tengah ceria..
payah la.
aku kena emotionally depressed..
baru dapat tulis pusi ka, sajak ka..

cepat, SEDIHkan AKU!!
ha ha ha

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

masjid kristal..
di situ aku berpoya2 dgn mak aku tahun lepas....sampai gak hajat dia nak pi sana..

ashley said...

cikgooden,
aku tau..
aku baca entry hang berpoya poya di terengganu ngan keluarga dan mak hang tu..
tak boh komen jer.

smile

kakpah said...

aku belum sampai lagi ke masjid kristal ni. Dah lama tak gi ganu.

Tok Man said...

Blog anda amat menarik..keep going

ashley said...

Last time aku pi masa 2003 kut..hmmm kalau ada yang semawa pi sana, boleh juga jalan jalan..tapi kalau hujung tahun dah musim HUJAN!

ashley said...

tok man,
biasa biasa saja..