Thursday, July 09, 2009

Muzium!

Salam,

Kalau aku pergi mana mana, misalannya membawa anak pergi Pahang ke, Melaka ke, Johor ke, aku rajin juga menyinggah di muzium atau tempat tempat yang tercatat sejarah silam.
Di dalam Selangor ni sebenarnya ada juga muzium atau Galeri yang masih tidak aku kunjungi lagi..
Gambar di bawah kelihatan dua orang personaliti yang sedang meninjau keadaan di Galeri DiRaja Selangor. Lokasi Galeri ini ialah di Kelang.

Hmmm antara dua orang personaliti ini siapakah agaknya yang korang kenal?

ha ha ha..


Uikkkss...
mestilah ramai boleh cam Eli!!

Waktu malam ASPUTRA hari tu, seorang kawan aku menegur aku sebab pakai baju MERAH MENYALA!!..
Hellooo..
yang merah menyala tu tudungnya.
Baju aku dark kaler.
Tak perasan ker???

Well..dia kata hang ni WANITA U MANO ker?
Aku balas balik..
Kalau aku u Mano, dia mesti MUSLIMAT PAS...
Dia kata tak pulak, aku kawan ngan elizebet wong..

he he he..

BIAG betui!!
tapi sebetoinya perbualan di atas sekadar gurauan saja.

Errr..mengenai gambar di atas tu,
aku rasa aku lebih kenal dengan mamat yang pakai necktie itu berbanding dengan Eli.

Hangpa rasa sapa dia ni?
Cer teka!

smile...

2 comments:

aza ni said...

eli ada, helmi mana? hih hih hih...saya pun minat juga nyinggah kat tempat tempat muzium ni,bagi saya melaka,yang paling ommph..tambahan pula banyak lagi artifak yang terdapat di luar muzium...

مسلمات فاريت said...

Mai mana pulak ROSANUM ru