Saturday, April 04, 2009

SUKAN! SUKAN! SUKAN!

Salam..
Err..hari ni..
(sekarang waktu di komputerku menunjukkan pukul 4.20 pagi...)
(bukan stay up..saja terbangun awal pulok )
Sabtu 4 April 2009
ada sukan sekolah menengah.
Sekolah menengah anak aku.
Kelmarin dia beritahu yag dia masuk kawad.
Kena beli kasut KAWAD yang hitam berkilat!!
Harga RM35..
okay..go ahead..
Kawat jangan tak kawat.
Dia dari pasukan KAWAD Puteri Islam.
Tahun lepas, pasukan PUTERI ISLAM yang pinky tu..
MENANG KAWAD KAKI..
ishhh..
aku kalau jadi BUDAK LELAKI yang dalam pasukan lain contohnya kadet polis ke, bomba ke, pengakap ke..
mesti MALU..
ditewaskan oleh pasukan PINKY
ha ha ha..
nasib korang le kan..
Bagi aku YANG PERNAH JADI Naib Pengerusi Puteri Islam sekolah time dulu dulu..
tumpang BANGGA..
________________________________
Esok pula
AHAD 5 April 2009
3 buah TADIKA akan berentap pula di tempat yang sama..
BUKAN AULAD tau!!
Tapi ..
Tadika PASTI F4, MELOR dan SEKSYEN15..
aku sekadar jadi tukang beli hadiah hadiah
di bawah ni sebahagian dari hadiah untuk acara LAST!
'REZEKI UNTUK SIAPA?'!!
errr..notebook tu..tak masuk senarai ye..
SPONGEBOB tu boleh le..
he he he..
'majulah sukan untuk negara'
sekian


5 comments:

AZANI said...

errr. assalamulaikum
tadika zaman yang ceria...teringat zaman tabika kemas kampung pasir , kerling, selangor.

ashley said...

azani,
'kerling' kalau kat UTARA sama maksud dengan jeling...
spongebob tu tengah kerling kerling...
smile!

Nizam.Ariff said...

Aku tak de rasa tadika. Kat kampung dulu mana ada tadika...

kalau nak manja-manja macam budak tadika tu sempat lagi tak rasa-rasanya?

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

buleh pi tgk sukan budak tadika ni...mesti best gamat, betui dak.

ashley said...

Nizam..
KESIAAAAnnnn...
meh sini nak tolong luku luku.

cikgooden..
mai tak tadi?
aku tak kenai orang dah!