Thursday, April 23, 2009

Kenapa orang BUNGEE JUMPING?

Salam,

Bungee Jumping..hangpa pernah dengark tak?
Pernah cuba?
Pernah tengok?

Aku selalu!!!!..... DALAM TV..he he he..

Kadang terfikir gak. Apasal orang dok BUNGEE JUMPING ni..
1) lepas tension?
2) seeking excitement?
3)nak thrill?
4)nak hilangkan phobia ketinggian?
5) gila?
6) nak bunuh diri..(ye la..tup tup putus lak tali tu..melayang nyawa..)

Kalau rasa tension, nak jerit terlolong, mungkin BUNGEE JUMPING ni sesuai benar.
Jarang la yang aku tengok kat TV tu..time lompat orang tu sunyi senyap tak de ape ape ..
Semuanya terpekik terlolong..
ISSSHHH macam gak orang naik ROLLER COASTER.

Aku kalau roller coaster ni biasalah naik. Kat Six-Flags America.
Zaman aku naik tu, dia buat promosi Roller coaster yang TERPANTAS di dunia.
Iklan dalam TV bukan main.
Kononnya sungguh pantas dan laju.
Habih uban rambut orang yang naik tu..
KIRA TERKEJUT BADAK la..
TU IKLAN yang DIA TUNJUK....

Aku ngan kengkawan pun teruja. Summer tu pakat pi naik..
Pi berlapan. Tapi yang naik nye 4 orang jer..
Empat lagi setakat naik MERRY-GO-ROUND.
Sebab lepas naik satu roller coaster dah mabuk..takut!!

OH ye..aku??
Heyyyy tengok kaki ler..kui! kui! kui!
Walaupun aku ni penakut naik kapal terbang tapi roller COASTER TETAP aku NAIK!

so aku wonder, kalau diberi peluang aku ni BERBUNGEE JUMPING,
adakah aku buang terbiat untuk mencubanya..

KORANG RASA????

No comments: