Wednesday, April 22, 2009

Idamkan Kamri?

Salam..
Ish ish ish...
ada orang nak lelong kamri..
hmmmmmm...
'BIOR PAPE ASAL BAHAGIA!!'


12 comments:

jus call me ida.. said...

ish.. biar benor kak... bapa onkosnyaa??hehe

kakpah said...

hehe tak yah lah. Unser aku elok lagi.

muslimat parit said...

Deme lelong Camry..konon..tak larat nak bayaq...tah ke lepas nak beli yang hebat lagi...wehh..Entah dapat ke idak bersidang 7 mei ni..itu sebab nak lelong kamry...Takut tak dapat lulus BUdget...

ashley said...

JCMI,
lelong mana boleh tetap harga..kena main bid jugak lerr..sapa larat bayor paling tinggi, oghang tu le dapat..
GAMAKNYE LERRR..
mane le aku tahu..sebab tak pernah melelong mende lagi..he he he

Kakpah,
kalau MERCEDES yang demer lelong, aku rasa kakpah depan sekali kutttt

Muslimat parit,
Lepas ini demer nak beli basikal kutt..ZUHUD sikit..

Nizam.Ariff said...

Aku tak mampu nak bela... aku naik kuda api je la..

ashley said...

nizam.
hari tu teringat lagu abang beca..kali ni aku teringat lagu ni pulak..

'Lari lah hai kudaku..
lari lah..ayuh lari..'

AZANI said...

Ashley:
Toyota biasanya second value tinggi.Agak nya dapat balik modal +untung kot.

kuIna LadyInRed said...

sambar aja... tiap hujung bulan bayar..

kak ina kl said...

salam ashley..rupanya kamu pun mengajar di tadika...

kereta tu memang mahal..tak mampulah suami akak nak beli..

ashley said...

Azani,
Oh ye ker?? mana le aku tahu bab kereta kereta niiii...he he he

Kulna Ladylnred,
Takpa nanti suruh warga bunian tukarkan pasir jadi emas dan daun jadi duit, boleh bayar kut..he he he

kak Ina,
bayangkan kalau cikgu TEDIKER ini bawak Kamriii..smileeeeeee...

Nizam.Ariff said...

Akak nyanyi lagu kuda kuda ni,
pasal teringat motor aku ke
pasal esok jumaat? ...

HAHAHAHAHA

ashley said...

EK ELEHHHHHH...
MANA SELIPAR JEPUN KAKPAH TAH!!!