Wednesday, March 04, 2009

Anak Antong Sabri?!!

Salam,

Anak kepada Antong Sabri?

Nama ini macam biasa kubaca, kulihat dan kudengar..
Mungkin rakan rakan sekolah rendah dan menengah ku jua biasa dengar nama ini.

Atau mereka tak perasan...

Tapi aku kenali nama Antong Sabri ini..Anaknya bukan yang nama Abdullah itu.

Tapi yang bongsu..HAH..kenal sangat!
Ketua muridku sewaktu aku dalam darjah lima. Dia di dalam darjah 6.
Dia juga turut ke Perlis...
Bukan yang namanya Abdullah...

tetapi yang namanya juga dimulakan dengan huruf 'A'.

Tapiiiii..mungkin juga ANTONG SABRI lain..
ye lah..manalah tahu, ANTONG SABRI juga mungkin yang bukan dari Perak!!!

Mungkin..

4 comments:

Brahimnyior said...

Abdullah Antong Sabri,.. ada ke nama orang Perak camtu, yer?

Bukan asal orang Perak kot?

Mungkin dari Sarawak, atau Sabah..

Agaknya...

ashley said...

aku kenal satu nama yang ber 'bin' kan Antong Sabri..
keturunan banjar...
orang Perak..
Sekolah sama ngan aku kat Semanggol dan di Perlis..

aku rasa dari anak ANTONG Sabri yang samajuga si abdullah itu..

aku boleh selidik ni..

errr kepada sanak sedara yang baca, selidik sat..
makcik SALASIAH binti apa he he he
alaaaa makcik Salasiah menantu Tok Su AWANG depan rumah mak kita tu lah...

si ABDULLAH ANTONG SABRI ni rasanya adik makcik SALASIAH..
he he he..

deans said...

pasai antong Sabri ni.. dulu aku ada seorang kawan nama nye Amiril mukminin bin Antong Sabri.. entah le mungkin adik si Abdullah ni kot. Aku ingat bukan apa sebab nama Antong Sabri ni pelik skit. tapi aku tak ingat dia orang mana mungkin orang banjar kat utara kot. tapi aku orang pasior kubu kat parit tu.

ashley said...

deans..
kebetulan pulak la senior aku tu pun namanya seAKAN AKAN sebijik nama kawan awak tu..
MUNGKIN kebetulan kuttt..
Ye lah..
MUNGKIN ada orang PERAK utara yang lain kut...
nama sebijik macam tu..
Malaysia kan ramai penduduknya..