Thursday, May 21, 2009

Silhoutte..

Salam,

Siapakah gerangan jejaka yang menjadi model header aku tu?
Aku suka gambar ni..
Masa ni aku nak ambik gambar matahari petang tetiba dia sibuk sibuk pulak bertenggek kat benteng tu..

Hmmmm aku pun main ambik jer lahh..

Saja aku nak boh gambar ni buat seketika kat header..

siapa empunya diri??
cepat mengaku!!...
nak royalti tak?? ha ha ha..

6 comments:

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

sapam dia kak?..
\
ha ha ha...tayang ponggong.

ashley said...

Kut laki oghang karang..bini dia mai kalu ..kasi ganyang aku jadi cucog kodok..

Gurindam Jiwa said...

Ingatkan nak tayang D80 baru tu.

ashley said...

GJ,
eh..tak tidog lagi demer ni ghupernyer...
D80 tu masih pikior pikior dulu nak dibeli....
itu sebab tanya tanya keliling kelalang kat sahabat handai.

ashley said...

oh btw sekarang ni..aku masih 'tangkap' gambar guna Nikon comel aku tu..atau handphone NOKIA aku..dua dua comel..jenis masuk dalam poket jer..

Gurindam Jiwa said...

Anak bangun 2 jam sekali, he he...

Yang jenis masuk poket tu jangan buang bila dah beli dSLR. Sebab dSLR tu cumbersome nak main hangkut sana sini.

Tak payah tanya lagi dah, beli je kalau ada bajet. Cuma flash berasingan tu kalau dibeli, mungkin boleh senget sikit poket la. jarang ada jualan murah flash ni. Itu cara pembuat kamera cari makan.

Ha tu bangun dah...