Friday, May 08, 2009

Kukepilkan sebuah kenangan..

Husna, Aisyah, Maryam

11 comments:

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

sapa ni?..anak2 ka?..

ashley said...

ye la..hang ingat siapa?

ashley said...
This comment has been removed by the author.
ashley said...
This comment has been removed by the author.
kakpah said...

cikgooden tu ingat tu kawan-kawan hang. komplimen tu....

Nizam.Ariff said...

Aku pun ingat itu gambar akak masa sunti dulu...gambar tak warna dan tajuk dikaitkan dgn kenangan...

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

aku setuju dengan nizam...awat boh kala itam putih..tu la pasai..ha ha ha....


besaq dah anak2 kak...tak lama lagi..cak pung, cak pung la..depa ni

tasikmerah said...

errr... gambor madu2 ko ye kak?

.

.

.




larikkkkkkkk.......!

ashley said...

kak pah..
kawan kawan pun kira betui la juga sebab depa macam kawan jerr..

Nizam,
saja aku pun kaler hitam putih. Aku nak titipkan pada Maryam yang dok Kuala Lipis. Kut kut la dia tengok blog aku. Pastu pulak kak Aisyah yang akan berangkat pi Melaka Isnin depan ni..Gambark ni kira aku nak tampai kat blog untuk depa ingat saat saat manis merendek kat KLCC ngan abah depa..

ashley said...

TM,
hang tok sah dok buat hal la. Depa anak anak aku cik adik wehh..
bab bab madu ni aku tak la terkejut sangat dahh..
Aku ada 3 MAK MERTUA!
ngeh ngeh ngeh..

ashley said...

cikgooden,
cak pung cak pung tu bunyi hang dok taboh gendang raya ka?
ha ha ha..
tak raya lagi tau..
posa pun belum lagi..